نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. بهمن 1396 - 9:44
حفر گودال و کنده کاری در خیابان های شهر یاسوج به یکی از سریال های تکراری این شهر تبدیل شده است که هر روزه در خیابان های مختلف شهر شاهد این موضوع هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به دارا بودن شرایط خاص جغرافیایی و رشد روز افزون جمعیت در شهر و روستاها و بخش های نزدیک به این شهر ، و از طرف دیگر ضعیف بودن و عدم وجود زیرساخت های مناسب شهری به ویژه در حوزه حمل و نقل ، باعث ایجاد مشکلات بسیاری شده است .

حفر گودال و کنده کاری در خیابان های شهر یاسوج به یکی از سریال های تکراری این شهر تبدیل شده است که هر روزه در خیابان های مختلف شهر شاهد این موضوع هستیم و این بار این موضوع برای خطوط لوله گاز انجام شده است.

در این میان خیابان کوی امام رضا (ع) شهرک جهاد که چند روزی است برای تعمیرات گودالی عمیق درآن کنده کاری شده است همچنان به همان صورت باقی مانده است و هنوز ساماندهی خاصی برای برطرف کردن آن رخ نداده است و از طرفی در کنار این گودال شاهد هستیم هیچگونه تابلوی خطری نصب نشده است و این خود می تواند عامل بروز حادثه شود.

از دیگر سو این گودال در شب به دلیل عدم وجود چراغ در سیاهی شب گم می شود و به سختی می توان آن را دید که این مورد قطعاً اگر به زودی رفع نگردد باید شاهد بروز حوادثی خطرناک باشیم چرا که این گودال برای لوله های گاز حفر شده است و نیاز است که مسئولین شرکت گاز در سریعترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی آن همت کنند تا شاهد به خطر افتادن جان شهروندان نباشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی