نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. بهمن 1396 - 14:44
روز گذشته اتوبوسی با ۴۵مسافر که از گچساران عازم مشهد بودند در کیلومتر ۶ دیهوک فردوس ساعت ۲ و ۳۴ دقیقه واژگون شد که این موضوع استان کهگیلویه وبویراحمد را در غم و ماتم این شهروندان فرو برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ روز گذشته اتوبوسی با ۴۵مسافر (۴۲نفر خانم میانسال و ۳نفر اقا) که از گچساران عازم مشهد بودند در کیلومتر ۶ دیهوک فردوس ساعت ۲ و ۳۴ دقیقه واژگون شد که این موضوع استان کهگیلویه وبویراحمد را در غم و ماتم این شهروندان فرو برد.

مسئولان کهگیلویه وبویراحمد در پی این حادثه با صدور پیام هایی جداگانه ضایعه درگذشت این هم استانی ها را به مردم و خانواده بازماندگان تسلیت گفتند.

متن این پیام ها به شرح زیر است:

«وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه»
حادثه‌ی تلخ و ناگوار تصادف اتوبوس حامل زائران حضرت امام رضا (ع) كه به جان‌باختن و آسیب‌دیدگی جمعی از زوّار هم استاني انجامید، موجب تأثر و تالّم فراوان گرديد.
اینجانب به نمایندگی از مردم شریف شهرستان های بویراحمد ودنا ضمن اعلام همدردی و عرض تسلیت به هم استانی های ولایتمدار ، بدینوسیله این مصیبت و حادثه غم انگيز را به خانواده های داغدار  و سوگوار آن عزيزان و مردم شريف شهرستان گچساران  تسليت گفته و از درگاه خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان و برای مصدومین این حادثه نیز شفای عاجل مسئلت دارم  .

غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی

**********************************************************

نماینده مردم گچساران و باشت طی پیامی درگذشت جمعی از زائران گچسارانی امام رضا(ع) را تسلیت گفت.
 تاجگردون در پیام خود آورده است:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
خبر غم‌انگیز و اندوهناک درگذشت همشهریان عزیز و پاکباخته ولایت که در حادثه سانحه جاده‌ای جان به جان‌آفرین تسلیم نمودند، بسی تأثرانگیز و جانکاه بود. آنان که عاشقانه به هوای پای‌بوسی علی ابن موسی‌الرضا پر گشوده بودند، گرچه به‌ظاهر نتوانستند خود را در فضای روحانی حرم مطهر آقا امام رضا (ع) معطر نمایند اما بی‌شک در بهشت برین میهمانان عزیز امام هشتم شیعیان هستند.
حادثه بس غم‌انگیز و طاقت سوز است و لذا از آغازين لحظه این اتفاق تلخ، تلاش‌های لازم و هماهنگی با مسئولين محترم فردوس، طبس و بيرجند و مسئول محترم اورژانس كشور و نیز مسئولين علوم پزشكي صورت گرفت اما تقدیر و مشیت الهی چیز دیگری خواست... 
بر خود فرض میدانم که با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت بزرگ را به کلیه همشهریان عزیزم و خانواده هاي معظم داغدار تسلیت عرض نموده و خودم را در غم بزرگ آنان شریک می‌دانم. از خداوند بزرگ علو درجات را برای عزیزان سفرکرده و صبر و اجر برای بازماندگان و صحت و سلامتی برای دیگر عزیزان که در این حادثه مصدوم گردیده‌اند مسئلت ‌دارم.

خادم شما
غلامرضا تاج گردون

***********************************************

بسم الله الرحمن الرحیم 

 «انا لله و انا الیه راجعون » 

خبر درگذشت و مصدومیت تعدادی از  عاشقان حرم مطهر رضوی عمیقا موجب تالم و تاثر فراوان گردید. 

انسانهایی متدینی که به عشق  زیارت حرم علی ابن موسی الرضا (ع) رهسپار مشهد مقدس گردیدند اما بر اثر سانحه تصادف به دیدار معبود شتافتند. 

در برابر مشیت الهی سر تعظیم فرود آوریم و تسلیم رضای پروردگار باشیم . 

اینجانب ضمن اعلام همدردی با خانواده های مصیبت زده ، بستگان و هم استانیهای عزیزم، ، درگذشت مرحومین حادثه را تسلیت عرض می نمایم. 

از خدای سبحان برای آن مرحومان شفاعت حضرت امام رضا (ع)، مغفرت واسعه الهی ، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومین شفای عاجل مسئلت دارم. 

 عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

***********************************************

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه واژگونی اتوبوس گچساران _ مشهد و درگذشت ۹ نفر از هم استانیها،این مصیبت را به مردم شریف استان به ویژه مردم عزادار شهرستان گچساران تسلیت گفت.

▪️در پیام علی محمد احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و انا الیه راجعون

حادثه دلخراش و غمناک  واژگونی اتوبوس گچساران_ مشهد در کیلومتر ۷دیهوک به فردوس که باعث جان باختن ۹ زائر حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) و زخمی شدن ۳۶ نفر از هم استانی های عزیزمان شده است، سبب تألم و تأثر شدید گردید.

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به همه مردم شریف استان و به ویژه مردم داغدار شهرستان گچساران و خانواده های این عزیزان به عرش سفر کرده،از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان غفران الهی و برای مجروحان این حادثه بهبودی و سلامتی و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم. 
رسیدگی فوری به مجروحان ،پیگیری وضعیت حادثه دیده گان، تسریع روند انتقال پیکر جانباختگان و بررسی دقیق علت حادثه در جهت کاهش آلام خانواده های داغدار و تسکین آنان از جمله اقدامات فوری و مهمی است که باید مسولان در اولویت قرار دهند.

علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

****************************************************************

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در پی حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس زائران هم استانی به مشهد مقدس، درگذشت ۹ نفر از زوار هم استانی را تسلیت گفت.

إنالله و إناالیه راجعون

خبر تأسف‌بار، ضایعه ناگوار و دلخراش واژگونی اتوبوس حامل زائران هم استانی در راه مشهد مقدس، موجبات تألم و تأسف عمیق قلبی همه ی مردم استان را فراهم آورده است.

 ضمن آروزی بهبودی سریع مجروحان این حادثه، این مصیبت  تلخ و غم انگیز را به خانواده های داغدیده، هموطنان و هم استانی های عزیز بخصوص مردم داغدار شهرستان گچساران تسلیت عرض می‌ نماید و ضمن طلب شفای عاجل مصدومان، از خداوند متعال برای درگذشتگان حادثه رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزز و سایر بازماندگان محترم صبر و اجر الهی مسئلت می‌‌ نماید.

جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

*********************************************************************

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

( هرکه روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می ماند.) 

بسمه تعالی
خبر جانسوز و جانگداز درگذشت هم استانی های عزیزمان را که در سانحه جاده ای بسیار تلخ جان به جان آفرین تسلیم نمودند، موجب تاثر و تاسف  مردم استان و کشور  گردید...
انجمن اسلامی پیرو خط امام (ره) دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویر احمد این ضایعه تلخ و جانسوز را  به خانواده های محترم آن عزیزان سفر کرده تسلیت عرض نموده و از خداوند منان صبر جزیل برای بازماندگان و غفران و رحمت الهی را برای جان باختگان حادثه طلب می نماییم.
و از تمامی مسئولان بالاخص جناب آقای دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت استدعا داریم نهایت تلاش خود را برای پیگیری وضعیت جانباختگان و مصدومان بعمل آورند..

انجمن اسلامی پیرو خط امام (ره) دانشگاه فرهنگیان 
استان ک.ب

*************************************************************

متن پیام فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم،

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ .

با نهایت تاسف و تالم مصیبت از دست دادن جمعی از دلدادگان حرم قدس رضوی در ضایعه اسفناک تصادف اتوبوس زیارت اولی های شهرستان گچساران را به عموم مردم شریف استان، بازماندگان و بستگان آن عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیزان غفران الهی و بهرمندی از شفاعت علی بن موسی الرضا (ع) را مسئلت می نماییم .

اگر چه اندوه بزرگی برقلب ما سنگینی می کند، از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و شفای عاجل برای مصدومین حادثه خواستاریم.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی