نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. بهمن 1396 - 6:35
محمد علی کیانی گفت: امسال برای اولین بار ویزیت از طریق ثبت نام اینترنتی بیماران مورد نظر صورت پذیرفت که حدود 600 نفر از طریق اینترنتی و بیش از 650 نفر به صورت حضوری ویزیت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ استان کهگیلویه و بویراحمد به همت تیم جراحی فوق تخصصی پلاستیک مرهم این توفیق نصیب آن شد که مردم گرفتار آمده در مشکلات شکاف و عارضه لب و کام به لطف و مرحمت این جهادگران مناطق محروم ویزیت گردند و در همین راستا نوید سلامتی و بهروزی به این منطقه محروم کشور از طریق مدیر عامل بومی و جوان بویراحمدی داده شود.

محمد علی کیانی مدیرعامل موسسه مرهم به چهارفصل گفت: تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک کشور به سرپرستی پرفسور علم جراحی(عبدالجلیل کلانتری هرمزی) برای دومین بار است که به استان محروم کهگیلویه و بویراحکد سفر می کنند که در سفر اول که در خرداد 1390 انجام شد بیش از 1560نفر بیمار عارضه شکاف لب و کام توسط این جهادگران ویزیت گردید.

 

کیانی افزود: امسال باز توفیقی حاصل شد که مجددا این تیم مجرب و فوق تخصص جراحی پلاستیک بر ما منت بگذارند و برای دومین بار در طلوع دهه فجر در استان ما و مشخصا شهرستان گچساران به صورت دوره ای حضور بیابند و د راین مئت که به مدت 6 روز ادامه داشت بیش از 1250 نفر را به صورت رایگان ویزیت نمایند.

 

مدیر عامل موسسه مرهم اشاره کرد: در این دوره نزدیک به 90 نفر از بیماران مورد نظر که نیاز به عمل جراحی داشتند در خود شهرستان گچساران و به صورت مجانی تحت عمل جراحی قرار گرفتند و 75 نفر از بیمارانی که نیاز به تجهیزات تخصصی بیشتری برای عمل جراحی داشتند به حول و قوه الهی در بیمارستان های تهران در آینده ای نزدیک به صورت رایگان تحت عمل جراحی قرار می گیرند.

 

 کیانی بیان کرد: به همت تیم فوق تخصص جراحی پلاستیک مرهم، سال آینده استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی خواهد بود که در بحث عارضه شکاف لب و کام به ریشه کنی صدرصد خواهد رسید و با توجه به برنامه ریزی انجام شده سال آینده جشن این رمز سلامتی را در سایه مرحمت تیم پزشکی جهادگران مرهم به همت سرپرست این تیم پرفسور کلانتری هرمزی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم گرفت.

 

این مدیر جوان بیان کرد: امسال برای اولین بار ویزیت از طریق ثبت نام اینترنتی بیماران مورد نظر صورت پذیرفت که حدود 600 نفر از طریق اینترنتی و بیش از 650 نفر به صورت حضوری  ویزیت شدند.

 

مدیر عامل جوان و جهادگر موسسه مرهم در پایان ضمن تقدیر و تشکر فراوان از تیم فوق تخصصی جراحان پلاستیک مرهم، از همراهی خوب مردم کهگیلویه و بویراحمد و همینطور پشتیبانی سایت خبری- تحلیلی چهارفصل سپاسگذاری نمود.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی