نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. بهمن 1396 - 15:01
نویسنده کتاب پایی که جا ماند در یادواره نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
نظام سلطه از تفکر "ما می توانیم " واهمه دارد / سرباز جهاد وطن مانند استخوانی در گلوی دشمن است
نوسینده کتاب پایی که جاماند گفت: نظام سلطه و استکبارهمواره به دنبال تحقیر ملت هاست و از گسترش تفکر "ما می توانیم " واهمه دارد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سید ناصر حسینی پور در یادواره سردار شهید ستار اورنگ نخستین مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد که با حضور جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم و خانواده های شهدای استان در حسینه ثارالله یاسوج برگزار شد اظهار کرد: زادگاه شهید اورنگ قبل از اینکه نقاره خانه باشد  یاسوج، ایران ، عراق و سوریه است.

وی گفت: زادگاه فرزندان روح الله در هر جایی که صدای مظلومی به گوش می رسد و ما در جواب دهکده جهانی سربازان جهاد وطن را داریم.

حسینی پور با اشاره به اینکه ما گفتمان عزت و مقاومت را انتخاب کردیم و در برابر ابر قدرت ها ایستادگی کردیم اظهار کرد: امام خمینی ره یک مدل نبرد در مقابل نظام سلطه و صدام را پیاده و صادر کرد که اکنون در تمام دنیا فراگیر شده و این الگو امروز نه تنها به عراق و شام بلکه به افغانستان نیز صادر شده است.

وی بیان کرد: امروز در تمام دنیا شهدای ایران اسلامی  را به عنوان الگوی خود قرار داده اند و حتی در جنگ بوسنی و هرزگوئین یک بوسینایی عکس شهید حسین فهیمده را می بوسید و به چهره خود می مالید.

حسینی پور ابراز داشت: برای تحقق جبهه مستضعفین تلاش نکردیم و داعش و کلینتون نسخه ضد جبهه مستضعفین را تشکیل دادند و امروز ما نمی توانیم در مقابل خون هایی که در کشورهای اطراف به ناحق توسط ظالمان برزمین ریخته می شود بی تفاوت باشیم.

وی به جنایات سبوعانه تروریستهای داعشی – بعثی و فاجعه "کشتار 1700 نفر نوجوان شیعه عضو دانشکده نیروی هوایی ارتش عراق در پادگان هوایی اسپایکر واقع در 13 کیلومتری شمال شهر تکریت" که فرماندهی نیروهای داعشی مشارکت کننده در عملیات ذبح و تیرباران بر عهده "عمر سبعاوی" برادرزاده صدام دیکتاتور سابق عراق بوده است اشاره کرد و گفت: داعش این خون های بی گناه را برزمین میریزد و کشورهای مدعی حقوق بشر از خود واکنشی نشان نمی دهد اما اگر یک ترقه در یک ورزشگاه اروپایی منفجر شود اعلام می کنند که این یک خشونت است.

نویسنده پایی که جاماند عنوان کرد: برادرم شهید و پایم قطع شد و سه سال در زندان های مخوف عراق تحقیر شدم اما مگر می شود در مقابل قضیه اسپایکر بی خیال بود .

حسینی پور با اشاره به اینکه سرباز جهاد وطن در مقابل دهکده جهانی معنا پیدا می کند، افزود: هر کجا سرو کله ژنرال های سه ستاره امریکایی مشاهده شود برای تحقیر و به ذلت کشیدن ملت هاست و همانگونه که یک مرد عرب را بر روی زمین دراز کردند و پا روی سینه اش گذاشتند تا او را در مقابل خانواده اش تحقیر کنند.

نویسنده پایی که جا ماند گفت: هر کجا سر و کله ژنرال های آمریکایی پیدا شود در طراز آنها سردار قاسم سلیمانی برای دفاع از حق وارد میدان می شود.

حسینی پور با اشاره به بی عدالتی های نظام سلطه در جهان و کشورهای اسلامی  گفت: نظام سلطه می خواهد سرباز جهاد وطن وجود نداشته باشد تا بتواند برای سلاخی کردن ملت ها آزاد باشد.

وی ابراز داشت: دشمن شهدای دفاع مقدس قبل از اینکه صدام باشد آمریکایی هاست زیرا آنها صدام را درست کردند و با حمایت های همه جانبه خود موجب شدند تا به ایران حمله کند و پس از حمله به عراق نیز برای شناسایی صدام از چراغ قوه استفاده می کردند.

نویسنده پایی که جا ماند با اشاره به اینکه لیبرالیسم وطنی نتوانست تاثیر و خللی در کار شهدا بوجود بیاورد، ابراز داشت: موقعی که شهید مرتضی آوینی می گفت درباغ شهادت باز باز است همان موقع در روزنامه کیهان با یک تیتر کوچک نوشتند یک مستند ساز کشته شد و این امر بیانیگر این است که لیبرالیسم وطنی نمی خواهد این تفکر شهادت و جهاد  فرا گیر شود.

حسینی پور گفت: لیبرالیسم های وطنی در زمان شهادت سردار حسین همدانی در سوریه نیز در روزنامه پویش نوشتند حسین همدانی کشته شد و نباید لیبرالیسم وطنی را فراموش کرد. 

حسینی پور عنوان کرد: ما می توانیم ، توانستیم و ثابت کردیم  و با سلاح ایمان در مقابل دشمن ایستادیم و در دوران جنگ تحمیلی پل خیبر 13 کیلومتری را در فاصله 5 ماه ساختیم که موجب بهت و حیرت دشمنان شد. 

نویسنده پایی که جاماند به شهادت دانشمندان هسته ای ایران اسلامی توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: این شهدا برای پیشرفت و آبادانی کشور از خود مایه گذاشتند و برخی با هزینه شخصی ایده های خود را عملیاتی کردند اما دشمن این سرمایه ها را از ما گرفت زیرا نمی خواهد پیشرفت ایران اسلامی را ببیند. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی