نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1396 - 11:34
هواپیمای "ای تی آر" امروز با زندگی مردمانی از دیار زاگرس نشین برای همیشه بازی کرد که به هیچ وجه با تبرئه کردن مسئولان و متولیان امر پروازی قابل توجیه نیست!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ هواپیمای مسافربری آسمان "ای تی آر" تهران_ یاسوج به دلیل فرسودگی و مستعمل بودن ده ها خانواده دیار زاگرس نشین را عزادار کرد. این هواپیمای از رادر خارج شده چند روز پیش به دلیل نقص فنی در مسیر تهران_یاسوج در اصفهان دچار نقص فنی می شود که این پرواز بالاخره مجبور به بازگشت و نشستان در فرودگاه تهران می شود.

 

به نظر می رسد مسئولان و متولیان امر به جای اینکه جان مسافران برای شان مهم باشد بیشتر پروازهایی برای شان مهم است که برای همیشه از آسمان زندگی به پرواز درآمدند.

 

به راستی در این نگاه مسئولیت پذیر چه کسی باید جابگوی خانواده های داغداری باشد که در عین بی مسئولیتی جان دهها مسافر را به همین راحتی فدای سهل انگاری خود نموده اند.

 

هواپیمای "ای تی آر" امروز با زندگی مردمانی از دیار زاگرس نشین برای همیشه بازی کرد که به هیچ وجه با تبرئه کردن مسئولان و متولیان امر پروازی قابل توجیه نیست!

 

این روزها که مسافرت از طریق آسمان می تواند ایمن تر از نوع زمینی اش باشد، به چه دلیل و به چه خاطر باید کسانی در این وادی وجدان های خود را قاضی قرار ندهند تا هر روز شاهد چنین بلایایی از جنس نقص فنی باشیم!

 

به هرحال؛ پایگاه خبری و اطلاع رسانی سایت چهارفصل این ضایعه جانسوز را به همه خانواده های داغدار و مصیبت زده عرض و تسلیت و تعزیت نموده و از همه مسئولان و دست اندرکاران پرواز تهران_یاسوج می خواهد با توجه به این همه نقص فنی در هواپیمای "ای تی آر" در مقام پاسخگو باشند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی