نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1396 - 18:33
سازمان هواپیمایی کشور در حالی تعداد مسافران هواپیمای تهران یاسوج را 60 نفر اعلام کرده است که دو نفر از مسافران از پرواز جامانده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سازمان هواپیمایی کشور در حالی تعداد مسافران هواپیمای تهران یاسوج را 60 نفر اعلام کرده است که یکی از مسافران با انتشار تصویر بلیط خود اعلام کرده است که از پرواز جامانده است.

بعد از گذشت ساعت ها از خبر سقوط هواپیمای تهران یاسوج، همچنان مدیران سازمان هواپیمایی کشور مسافران این هواپیما را 60 نفر اعلام کرده اند اما شواهد حاکی از آن است که فرهاد آرامش نیا که همچنان جزء لیست فوتی های سازمان هواپیمایی کشوری است سالم بوده و از پرواز خود جا مانده است.

آرامش نیا ضمن انتشار تصویر بلیط خود در مصاحبه با یکی از رسانه ها گفته است که اگرچ خداوند به من خیلی لطف کرده اما با تمام وجودم برای عزیزان از دست رفته غمگین هستم.

کرامت نرگس نژاد مدیرعامل شرکت معین کوثر و مدیرکل اسبق مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد که نام وی در بین کشته شدگان حادثه هواپیمای تهران به یاسوج منتشر شده از پرواز جا مانده است.
وی در گفتگوی کوتاهی گفت: با توجه به بدی آب و هوا و احتمال اینکه پرواز لغو میشود به فرودگاه نرفته است.
در لیست قربانیانی که سایت روزنامه ایران منتشر کرده نام وی نیز در بین مسافران این پرواز آورده شده است.

با توجه به اینکه این مسافر خود زنده بودن خودش را تایید کرده است، تعداد جان باختگان این سانحه هوایی به 64 نفر یعنی 58 مسافر و 6 کادر پرواز کاهش پیدا می کند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا