نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1396 - 8:12
امان الله جهانبین: امروز وضعیت آب و هوایی بهتر شده است و با توجه به این آب و هوای مساعد، بالگردها در امر امدادو نجات تا لحظاتی دیگر ووارد کارهای عملیاتی خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی حادثه جانگداز سقوط هواپیمای آسمان تهران_ یاسوج در منطقه سمیرم اصفهان، با تلاش نیروهای امداد و نجات متاسفانه تاکنون از لاشه هواپیما و حادثه دیدگان این سانحه خبری در دست نیست. به همین خاطر برای آخرین وضعیت از این حادثه ارتباط تلفنی با جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل حادثه حضور دارند برقرار کردیم تا از روند کار در بحث تفحص و جستجو بیشتر باخبر شویم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: نیروهای تخصصی کار خود را آغاز کرده اند و در حال حاضر جلوی بخشداری دناه کوه تعداد کثیری از نیروهای امداد و نجات از استان های مختلف برای جستجو و تفحص به حال آماده کامل درآمده اند.

امان الله جهانبین افزود: شب گذشته تا ساعت 2 بامداد جلسه هماهنگی با نیروهای مختلف امدادی و با حضور مسئولان و مدیران را داشتیم که بعد از این جلسه نیروهای تخصصی در محل مورد نظر استقرار یافتند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز وضعیت آب و هوایی بهتر شده است و با توجه به این آب و هوای مساعد، بالگردها در امر امدادو نجات تا لحظاتی دیگر ووارد کارهای عملیاتی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی