نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1396 - 9:23
سرویس چندرسانه ای چهارفصل تصاویر تعدادی از مسافران پرواز بدون بازگشت تهران به یاسوج را در قالب یک نماهنگ تولید و منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ پرواز ساعت 8 صبح تهران به یاسوج شرکت هواپیمایی آسمان صبح دیروز از رادار محو شد. پرواز تهران به یاسوج و بالعکس هر روز انجام می‌شود و مدل این هواپیما ATR است. در پی این اخبار ابتدا مدیرکل روابط‌عمومی هواپیمایی آسمان در این باره اظهار داشت: فعلاً آخرین اخبار این است که این هواپیما از رادار خارج شده و در حال پیگیری موضوع هستیم.

براساس اخبار تکمیلی، این هواپیمای ATR، پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شده و تاکنون اثری از هواپیما نیست. این هواپیما حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است.

بازهم یک سانحه دردناک کام مردم ایران را تلخ کرد. پرواز تهران-یاسوج که ساعت 8 صبح امروز از فرودگاه مهرآباد پرواز کرده بود، بعد از 50 دقیقه از رادار محو شد.

چند ساعت بعد خبر سقوط این هواپیما در منطقه سمیرم استان اصفهان و بعد از برخورد با کوه دنا تایید شد. 60 مسافر، 2 خلبان، 2 مهماندار و 2 مامور امنیت پرواز در این حادثه با اعلام روابط شرکت هواپیمایی آسمان جان خود را از دست دادند.

سرویس چند رسانه ای چهارفصل تصاویر تعدادی از مسافران این پرواز بدون بازگشت را در قالب یک نماهنگ تولید و منتشر کرد.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی