نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1396 - 10:42
مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان ما اعلام می کنند برای از بین بردن ملت شیعه و کشور ایران باید الگوها را از بین ببریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع عزاداران مادر سادات در چرام ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه شهر چرام و تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ،بیان کرد: امتداد و سیرت اهل بیت(ع)را می توان در سیرت و رفتار حضرت زهرا سلام الله علیها مشاهده کرد

 

حجت الاسلام حمید برازش افزود: بنیان زندگی فاطمه زهرا نیز در ولایت امیرالمومنین است.

 

 وی با اشاره به سوره کوثر ادامه داد: این کوثر نماد عظمت و خیر کثیری برای جهانیان است.

 

 این مسئول در ادامه گفت: در شرایطی که زن در آن زمان مبنای نداشت، خداوند فاطمه زهرا را به پیامبر اکرم اهدا کرد.

 

حجت الاسلام برازش افزود: از طرفی غربیها در آن زمان دختران را به فروش می گذاشتند اما جامعه انسانی تحت تاثیر نام و سیرت فاطمه زهرا قرار گرفته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه بویر احمد با اشاره به فضای اجتماعی فعلی عنوان کرد: در فضای کنونی اجتماع ما در صورت فاصله گرفتن از الگوها، بدبخت و به هلاکت می رسد.

 

وی افزود: این مطلب در حالی است که دشمنان ما اعلام می کنند برای از بین بردن ملت شیعه و کشور ایران باید الگوها را از بین ببریم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در واقع استمرار نهضت حضرت فاطمه (س) در ولایت پذیری و ولایت محوری است و به برکت این تبعیت نظام اسلامی ما در اوج عزت و پیشرفت قرار گفته و تا زمان پیروزی کامل حق بر شمشیر این حرکت و نهضت ادامه خواهد داشت.

 

این مسئول در پایان گفت عبودیت و تربیت اسلامی و سیرت فاطمه زهرا برای زنان ما الگوی مناسب است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا