نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1396 - 11:56
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت:حادثه غم انگیزه سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج خسارت انسانی و معنوی زیادی به بار آورده که هیچ چیزی حتی عذرخواهی و استعفای وزیر راه و شهرسازی، جبران کننده خسارات وارده نمی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛،عدل هاشمی پور در کانال تلگرامی خود نوشت: حادثه غم انگیزه سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج خسارت انسانی و معنوی زیادی به بار آورده که هیچ چیزی حتی عذرخواهی و استعفای وزیر راه و شهرسازی، جبران کننده خسارات وارده نمی باشد.

 

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی افزود: اگرچه چنین حوادثی اجتناب ناپذیر است اما رعایت تمامی جوانب در جهت حفظ جان و مال مردم در برابر خطرات جوی و اقلیمی،از اصول و وظایف بدیهی و اولیه است. 

 

 هاشمی پور گفت: درشرایط نامناسب آب و هوایی حساسیت و نظارت امر بیش از پیش مورد انتظار است. 

 

نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در هنگام بروز حادثه ، حداقل انتظار مردم بخصوص خانواده های مصیبت دیده، مدیریت پس از سانحه و پاسخگویی شفاف مسئولان در کمترین زمان ممکن است که متاسفانه در این حادثه ابهام های جدی وجود دارد. 

 

عدل هاشمی پور تصریح کرد: اگرچه مسئولان مربوطه و نیروهای مردمی اقدامات اولیه  و پیگیری های خوبی انجام داده اند که جای تشکر دارد اما همچنان شرایط بد آب و هوایی و صعب العبور بودن منطقه مانع از به نتیجه رسیدن فعالیت ها شده است که امیدوارم با توکل بر خدا و همت و تلاش مضاعف هرچه سریعتر با پیدا شدن اجساد جانباختگان،  موجبات حداقلی آرامش عمومی مردم خصوصا خانواده جانباختگان فراهم گردد.

 

هاشمی پور در ادامه افزود: وزیر راه و شهرسازی باید در وقت مقتضی پاسخگو باشد و از همکارانم در مجلس شورای اسلامی بویژه هیئت رئیسه محترم استدعا دارم قاطعانه به موضوع ورود کرده و با بررسی همه جانبه ی حادثه، برخورد قانونی لازم و ممکن را بدون اغماض انجام دهند. 

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا