نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1396 - 7:14
غلام محمد زارع گفت: از امروز برای اینکه حجم فعالیت های تیم های تفحص و جستجو را افزایش بدهیم یک پایگاه عملیاتی در شهر دنا ایجاد نموده ایم و کلیه امکانات پهپادی و بالگرد را به همراه نیروهای تخصصی مستقر خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی حادثه جانگداز سقوط هواپیمای آسمان تهران_ یاسوج در منطقه سمیرم اصفهان، با تلاش نیروهای امداد و نجات متاسفانه تاکنون از لاشه هواپیما و حادثه دیدگان این سانحه خبری در دست نیست. به همین خاطر برای آخرین وضعیت از این حادثه ارتباط تلفنی با غلام محمد زارع نماینده مردم بویراحمد و دنا برقرار کردیم تا از روند کار در بحث تفحص و جستجو بیشتر باخبر شویم.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در گفتگو با چهارفصل گفت: طی 48 ساعت گذشته علی رغم پروازهای متعددی که توسط بالگردها و پهپادها صورت گرفت و با افزایش توان نیروهایی زمینی از جمله کوهنوردهای حرفه ای که در منطقه انجام پذیرفت متاسفانه به دلیل شرایط جغرافیایی و سختی گذرگاه های عمیق و شیب های تند کوه که احتمال می دادیم هواپیمای مذکور در آن سقوط کرده باشد به نتایج مشخصی دست پیدا نکردیم.

 

غلام محمد زارع افزود: از امروز برای اینکه حجم فعالیت های تیم های تفحص و جستجو را افزایش بدهیم یک پایگاه عملیاتی در شهر دنا ایجاد کرده ایم و کلیه امکانات پهپادی و بالگرد را به همراه نیروهای تخصصی مستقر خواهیم کرد تا در حوزه کوه دنا و استان برای جستجوی سقوط احتمالی در این منطقه به فعالیت بپردازند.

 

وی ادامه داد: از همه مهمتر با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قرار شد که یک امکان فنی و پیشرفته برای نقطه زنی دقیق محل حادثه در اختیار قرارگاه عملیاتی مستقر در منطقه قرار بگیرد که می تواند در بحث جستجو و تفحص برای سانحه هواپیمایی تهران_یاسوج تا حد زیادی به این مسئله کمک نماید.

 

زارع بیان کرد: وزیر راه با هدف بررسی صحنه و حادثه اتفاق افتاده در منطقه و نحوه امداد رسانی حضور پیدا کرده بود. وی با بالگرد از مکان هایی که احتمال می رفت هواپیما در آنجا سقوط پیدا کرده بودچندین بار بازدید نمودند و در ادامه جلسه ای با حضور وزیر راه و ستاد بحران های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و دیگر نیروهای امدادی استان های مجاور برگزار شد که قرار شد برای تقویت نیروهای تخصصی و امدادی با حضور بالگردهای بیشتر در منطقه نهایت همکاری لازم را بوجود آورند.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: آخوندی قرار است که گزارش کار و بحث های مربوط به این سانحه را را در اسرع  وقت به هیئت دولت ارائه بدهد.

 

غلام محمد زارع در پایان ابراز نمود: هرگونه پیدا شدن لاشه هواپیما را تکذیب می کنم و این تنها همان گمانه زنی هایی است که در ارتفاع بالا و در خط الراس دنا برای تیم های پروازی بوجود می آید ولی در اصل نمی توان به واقعیت موضوع پی ببریم. ما روز گذشته نقاطی را که توسط نیروهای امدادی و تیم های پروازی مورد بررسی قرار دادیم و از امروز صبح دیگر مناطقی را مورد ارزیابی میدانی قرار خواهیم داد که احتمال می رود هواپیمای تهران_یاسوج در اینگونه مناطق سقوط کرده باشد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی