نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1396 - 7:01
کارشناس آسیب شناسی و غرب گفت: موضوع گیری حاتمی کیا در برابر منتقدین، موضع تهاجمی خوبی بود زیرا تا به حال بچه های جبهه انقلاب حالت تدافعی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی اکران فیلم "به وقت شام" به کارگردانی ابراهیم حاتمی منتقدانی ولو اندک در سطح کشور به وی در مورد کیفیت فیلم و کمدی بودنش اظهاراتی نمودند که در اقبال عمومی این نظرات خوشایند نبود. در راستای اهداف این فیلم که نقش شهیدان و مدافعان حرم را جلوه گری نمود بیش از پیش مورد استقبال آحاد مردم و مسلمانان جهان قرار گرفت.

 

این پایگاه خبری_تحلیلی به همین خاطر  برای عملکرد و نحوه برگزاری این فیلم که توسط کارگردان مشهور حوزه سینمایی تهیه و تدوین شده است با سعدالله زارعی کارشناس مسائل غرب و آسیب شناسی جامعه  گفتگویی اختصاصی انجام داده ایم تا به ماهیت وجودی و نحوه عملکردی این کارگردان معروف در اکران فیلم "به وقت شام " بیشتر آگاه شویم.

 

سعدالله زارعی در گفتگو به چهارفصل گفت: تا اندازه ای که در مورد فیلم "به وقت شام " به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا تحقیق کرده ام فیلم بسیار مشتری پسند که مورد اقبال عمومی جامعه قرار گرفته است.

 

کارشناس آسیب های اجتماعی افزود: این فیلم، فیلمی است که با جبهه گیری هایی از سوی بعضی منتقدان بی درد به نفع فیلم "به وقت شام " و خود حاتمی کیا بوده است که مردم را بیشتر حساس کردند تا به واقعیت موضوع که همان جانفشانی مدافعان حرم است پی ببرند.

 

زارعی بیان کرد: من فکر می کنم توی نظرسنجی هایی که از سوی بینندگان این فیلم گرفته شده است همه مردم به صورت اجماع این فیلم را پسندیده اند. نظرات مردم در رابطه با اکران این فیلم نشان می دهد که کار خوبی در این زمینه و در راستای فداکاری مدافعان حرم صورت گرفته است.

 

وی اشاره می کند: وقتی برای انقلاب یک موفقیت بزرگی در حوزه هنر خلق می شود و آن هم در تراز سینمایی مطرح دنیا نمود پیدا می کند، آنهایی که در داخل نمی خواهند جریان انقلاب در حوزه فرهنگ جریان حاکم باشد جبهه گیری می کنند، توهین می کنند، به کارهای ارزشی هنرمندان مطرح و انقلابی تهمت می زنند و با حرف های نامربوط کارهای ارزشی و فاخر هنرمندان بنام و صاحب سبک و خلاقیت را زیر سئوال می برند.

 

سعدالله زارعی ابراز می دارد: در نهایت سینما مربوط به همین مردم است و جامعه باید در رابطه کارهای هنری قضاوت کنند و تا به حال قضاوت مردم در مورد اکران فیلم "به وقت شام "  به نفع کار خلاقانه و ارزشی ابراهیم حاتمی کیا بوده است.

 

این کارشناس آسیب های اجتماعی اظهار می کند: موضوع گیری حاتمی کیا در برابر منتقدین، موضع تهاجمی خوبی بود. تا به حال بچه های جبهه انقلاب حالت تدافعی داشتند به خاطر اینکه در شان این افراد چنین نبود که بگویند ما آدم این نظام هستیم و داریم از ارزشهای این انقلاب دفاع می کنیم.

 

زارعی در پایان گفت: حاتمی کیا با صراحت گفت من افتخار می کنم که با مجموعه سپاه پاسداران در ارتباط با کارهای هنری ارزشی همکاری می کنم و با تمام وجود در حوزه سینمایی اوج افتخار به خدمت گذاری دارم و اینکه فردی به نام سردار سلیمانی به من توجه می کند در نوع خودش برای من که متعلق به این آب و خاک هستم مفتخر می شوم و این نوع نگاه و برخورد  نشان می دهد که دست بچه های هنر در جبهه برتر می تواند قابل توجه باشد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی