نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1396 - 10:08
جلال پوران فرد گفت : بالگردهای سپاه و هلال احمر در حال پپیاده کردن نیروها به سمت کوه دنا هستند که نیروهای امداد و نجات هرچه سریعتر تفص و جستجو را برای پیدا کردن لاشه هواپیمای تهران_یاسوج آغاز نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی سقوط هواپیمای مسافری تهران_یاسوج ، این پایگاه خبرهای لحظه به لحظه را از طریق مسئولان و کسانی که در جستجوی لاشه هواپیما هستند جویا می شود که این بار مدیریت اورژانس کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: در حال حاضر برای عزیمت به کوه دنا از طریق شهرستان دنا هستیم.

 

جلال پوران فرد افزود: بالگردهای سپاه و هلال احمر در حال پیاده کردن نیروها به سمت کوه دنا هستند که نیروهای امداد و نجات هرچه سریعتر تفص و جستجو را برای پیدا کردن لاشه هواپیمای تهران_یاسوج آغاز نمایند.

 

وی ادامه داد: تلاش خود را می کنیم که هرچه سریعتر به هدف مشترک  خود که همان پیدا کردن هواپیمای مذکور سانحه دیده است دست بیابیم و بازماندگان این ضایعه دلخراش را از نگرانی و دلواپسی در بیاوریم.

 

مدیریت اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: لازم به ذکر است اگر امروز برای پیدا کردن لاشه هواپیما ناکام ماندیم با توجه به شرایط آب و هوایی که قرار است سامانه ای از بعد ازظهر و فردا منطقه را تحت تاثیر قرار بدهد کار نیروهای امداد و نجات را با مشکل دو چندان روبرو خواهد ساخت.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی