نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1396 - 14:20
امید برای زندگی کردن در نگاه این مردم خداجو و بااعتقاد معنای حقیقی می دهد و تفسیری دارد به بزرگی خاطره هایی که به همین راحتی نمی توان از آن دل بکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی سانحه دلخراش پرواز بی بازگشت تهران_یاسوج، مردمان دیار زاگرس نشین  با درست کردن آش نذری هنوز دل به سخاوت کوه دنا سپرده اند تا شاید از سر لطف و کرم، فرزندان این سرزمین با سخاوت یک بار دیگر به آغوش خانواده های شان باز گردند.

 

مادران دلواپس سانحه هواپیمایی تهران_یاسوج آخرین راز و نیاز و خود را برای سلامتی فرزندان دنا با درست کردن آش نذری از خدای خود طلب می کنند تا دیدگان گریان خانواده های داغدار یک بار دیگر اشک شوق از گونه ها جاری سازند. مادران و خانواده های دلسوخته ای که بعد از 72 ساعت هنوز چشم براه فرزندان و پدران و مادرانی هستند که هنوز در باورشان نمی گنجد که دیگر به کاشانه های شان بر نمی گردند.

چه جانسوز است پروازی از آسمان به سوی آسمان خدا که بال گشودن در این هوای مه آلود دلی می خواهد به ظرفیت رفتن و دیگر برنگشتن. رفتنی که غیر باورانه در خاطرات مردمان و ایل زاگرس نشین به همین راحتی نمی گنجد و در این غروب بی بازگشت هنوز مردمان باعاطفه این سرزمین امیدهای شان را از دست نداده اند.

 

در این تصاویر سراسر حزن و امید مادرانی را می بینیم که یک دست دل به آش نذری سپرده اند و در دست دیگرشان موبایل های را نظاره می کنیم به این آرزو که سفیران قلعه دنا با تماسی شوق انگیز دل یک مردم با عاطفه و ایمان بن به کرامت الهی را دوباره زنده نمایند.

امید برای بودن و زندگی کردن در نگاه این مردم خداجو و بااعتقاد معنای حقیقی می دهد و تفسیری دارد به بزرگی خاطره هایی که به همین راحتی نمی توان از آن دل بکنند. به راستس آش نذری این مادران و خانواده های داغ دیده هنوز بوی آمدن می دهد و انتظاری می کشد که فرج و رحمت الهی بار دیگر بر سرزمین چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد ساری و جاری گردد.

اننتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی