نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1396 - 16:37
اولین کوهنورد حاضر شده در کنار لاشه هواپیمای تهران_یاسوج؛
وضعیت جسدها واقعا جانسوز است/ تعدادی از اجساد در زیر برف مدفون است!
قربانعلی صیادی: برای بیرون آوردن اجساد مدفون شده در زیر برف به اکیپ های مجهزتری نیازمندیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی سانحه دلخراش هواپیمای تهران_یاسوج، بعد از 3 روز تلاش کار امدادی،، امروز قبل از ظهر نیروهای امداد و نجات از طریق بالگردهای هوانیروز سپاه لاشه هواپیمای مذکور را در قلعه دنا پیدا کردند.

 

امروز عصر تیم امداد و نجات به نقطه مورد اصابت هواپیما با کوه دنا دست پیدا کردند که یکی از این گروه امداد و نجات در گفتگوی زنده با شبکه استانی دنا از نحوه این سانحه و حادثه دیدگان این واقعه گفت: وضعیت اجساد بسیار دلخراش و ناراحت کننده است و با توجه بهع اینکه هواپیما در سخت ترین منطقه صعب العبور دچار سانحه گردیده است کار امدادرسانی را برای بیرون آوردن اجساد با مشکلات زیادی روبرو ساخته است.

 

قربانعلی صیادی افزود: تعدادی از اجساد با توجه به شرایط جوی منطقه در چند روز گذشته در زیر برف مدفون گشتخه است که برای بیرون آوردن این جسدها نیاز به یک اکیپ مجهز با نفرات بیشتری است.

 

وی افزود: به نظر می رسد تا بیرون آوردن کامل اجساد و انتقال آنها به پایین کوه وقت زیادی می طللبد که با توجه به در پیش بودن شرایط نامساعد آب و هوا از امشب روند امداد رسانی را با مشکلات بیشتری روبرو خواهد ساخت.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی