نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1396 - 18:05
نستهن مقدم گفت: مجموعه شهرداری یاسوج آمادگی کامل دارد که در جهت خدمات دهی به این اتفاق ناگوار، تمام ظرفیت ها و امکانات خود را در راستای امداد و تشریفات این واقعه غم انگیز بکار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی سانحه دلخراش هواپیمای تهران_یاسوج در کوه دنا و بعد از ساعت ها تلاش و کار امدادی بالاخره قبل از ظهر امروز لاشه این هواپیما در قلعه صعب العبور دنا توسط بالگردهای سپاه پیدا شد. در حال حاضر تمامی دغدغه خانواده های داغدار، بیرون آوردن اجساد از زیر لاشه هواپیما و برف های دو متری این منطقه می باشد که کار امداد را برای تیم های گسیل شده به این منطقه صعب العبور با مشکل دو چندان روبرو ساخته است.

 

در همین راستا ارتباط تلفنی با نستهن مقدم شهردار یاسوج برقرار کردیم تا از روند کار امداد و نجات در محل حادثه بیشتر آگاه گردیم.

 

شهردار یاسوج در گفتگو به چهارفصل گفت: به همراه شورای شهر یاسوج، تیم های امداد و نجات آتش نشانی و همینطور حراست شهرداری به محل سانحه هواپیما اعزام شده ایم و از نزدیک با خانواده های داغ دیده این سانحه جانگداز ضمن دیدار و دلجویی، آنها را تا حصول نتیجه نهایی به آرامش دعوت نمودیم.

 

نستهن مقدم افزود: نیروهای زحمت کش شهرداری از همان آغاز این اتفاق به همراه دیگر نیروهای امداد و نجات ارگان های مختلف نهایت تلاش خود را برای پیدا کردن محل سانحه هواپیمای تهران_یاسوج  انجام داده و می دهند.

 

وی ادامه ابراز کرد: شهرداری ضمن تسلیت و تعزیت این ضایعه جانسوز به همه خانواده های داغ دیده، آمادگی کامل دارد که در جهت خدمات دهی به این اتفاق ناگوار، تمام ظرفیت ها و امکانات خود را در راستای تشریفات این واقعه غم انگیز بکار بگیرد.

 

نستهن مقدم اشاره کرد: ما به همراه کلیه پرسنل شهرداری و تیم های مختلف این سازمان تا حصول نتیجه نهایی همراه و هم درد نهادهای امداد و نجات و خانواده های داغدار خواهیم بود و از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم بود.

 

شهردار یاسوج در پایان گفت: در پایان از همه نهادها و ارگان های مختلف از جمله استانداری، فرمانداران، سپاه پاسداران، ارتش، هلال احمر، مرکز فوریت های پزشکی، آحاد مردم نوعدوست و باعاطفه استان کهگیلویه و بویراحمد  و دیگر سازمان هایی که به حقیقت پای کار هستند، ضمن عرض خدا قوت نهایت سپاس و تقدیر را بعمل می آوریم.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی