نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1396 - 20:13
افشار نیاز گفت: یک گروه کوهنوردی چهار به سرپرستی قربانعلی صیادی در محل سقوط هواپیما هستند که در تماس 15 دقیقه قبل که با این گروه داشتم، ازدعان کردند که تعدادی از اجساد را در کیسه های مخصوص بگذارند که این تعداد 17 نفر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ روز سوم عملیات پیدا کردن لاشه هواپیمای مسافربری ATR شرکت آسمان در حالی آغاز شد، که امدادگران توانستند پس از تلاش‌های فراوان محل سقوط هواپیما را پیدا کنند.

این هواپیمای ATR72، پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شد که حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است.

 یوسف افشار نیا در گفتگو با چهارفصل با اشاره به این حادثه  گفت: در حال حاضر هیچ جسدی پایین آورده نشده است.

وی افزود: یک گروه کوهنوردی چهار به سرپرستی قربانعلی صیادی در محل سقوط هواپیما هستند که در تماس 15 دقیقه قبل که با این گروه داشتم، ازدعان کردند که تعدادی از اجساد را در کیسه های مخصوص بگذارند که این تعداد 17 نفر هستند.

مدیر کل صدا و سیما کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: اما به این دلیل که شرایط برای این گروه مهیا نبوده وهوا بسیار سرد است از محل حادثه دور شده اند و در نزدیک ترین محل که غاری در آنجا وجود دارد، خود را در امان نگه داشته اند که فردا صبح با مابقی فعالان اقدام به جستجوی مابقی پیکرها کنند.

افشار نیاز تصریح کرد: این گروه در یک نگاه عمومی 30 نفر را مشاهده کرده اند و 17 نفر را در مکان حادثه و در کیسه قرار داده اند.

وی در توصیه به مردم گفت: مردم باید شرایط سخت منطقه، سخت گذر بودن و خطرات آنجا را درک کنند و فرصت بدهند که امدادگران اقدام به عملیات را با استاندارد های لازم انجام دهند که انتظار مردم باید به گونه ای باشد که با صعه صدر و با تحمل اجازه بدهند که شرایط انتقال اجساد فراهم شود.

مدیر کل صدا وسیمای کهگیلویه وبویرحمد با اشاره به حواشی ایجاد شده در رسانه های استان اضافه کرد: همه ما چه رسانه هایی که در فضای مجازی و چه همکارانی که در صدا و سیما فعالیت می کنند همه ما وظیفه اطلاع رسانی را بر عهده داریم بنابراین باید تلاش کنیم که با انسجام و حفظ وحدت رویه ضمن حفظ سرعت، صحت ودقت را ملاک عمل قرار دهیم و خبر رسانی ما به گونه ای باشد که در ایجاد آرامش به جامعه و اطلاع رسانی به مردم هم افزایی کنیم.

وی تصریح کرد: با پرهیز از تقابل های غیر واقعی با همگرایی و وحدت رویه در اطلاع رسانی وحدت رویه را در جامعه حاکم کنند.

افشار نیا ابراز داشت : همه فعالان رسانه ای با همگرایی و ایجاد هم افزایی برای اطلاع رسانی دقیق توام با آرامش بخشی به خانواده های جان باختگان کمک کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا