نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. اسفند 1396 - 8:25
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط نامساعد آب و هوایی کار را برای پیدا کردن اجساد سانحه هواپیمایی تهران - یاسوج سخت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سید امان الله جهانبین در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از عوامل امدادی در محل حادثه با اشاره به اینکه هم اینک سرمای شدید و یخبندان در محل حادثه کار را دشوار کرده و برخی بالگردهایی که در فرودگاه یاسوج اماده پرواز به محل حادثه بودند نیز صبح امروز نتوانستند پرواز کنند.

وی بیان کرد: گروه تخصصی امداد و نجات که از شب گذشته در محل حادثه حضور داشته و سعی می کنند اجساد را از پایین به نوک قله و از انجا به پایین انتقال دهند.

جهانبین افزود: نیروهای کوهنورد و یخ نورد و سایر نیروهای تخصصی از آغازین لحظات صبح کار جستجو را آغاز کرده اند اما با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه امکان پایین اوردن اجساد با مشکل مواجه شده و تلاش می شود با ارایه راهکارهای دیگر این کار انجام شود.

مدیر عامل هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: براساس آمار شب گذشته اجساد 32 نفر از جانباختگان پیدا شده و با توجه به اینکه جستجوها صبح امروز نیز ادامه داشته امکان پیدا شدن برخی دیگر از این اجساد نیز وجود دارد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی