نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. اسفند 1396 - 8:58
کامروز امینی گفت: استدعا داریم بدون اطلاع رسانی قبلی به این سازمان مراجعه ننمایند تا روند قانونی این سانحه دلخراش در کوتاه ترین زمان ممکن تسریع گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی سانحه دلخراش هواپیمای تهران_یاسوج در کوه دنا و بعد از ساعت ها تلاش و کار امدادی بالاخره قبل از ظهر امروز لاشه این هواپیما در قلعه صعب العبور دنا توسط تیم های امداد و نجات پیدا شد. در حال حاضر تمامی دغدغه خانواده های داغدار، بیرون آوردن اجساد از زیر لاشه هواپیما و برف های دو متری این منطقه می باشد که کار امداد را برای تیم های گسیل شده به این منطقه صعب العبور و انتقال آنها به پزشک قانونی استان را با مشکل دو چندان روبرو ساخته است.

 

به همین خاطر این پایگاه خبری تحلیلی جهت اطلاع از آخرین وضعیت این سانحه جانگداز ارتباط تلفنی با کامروز امینی مدیرکل سازمان پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد برقرار نموده است تا از آخرین اطلاعات واصله مطلع گردد.

 

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد د رگفتگو با چهارفصل گفت: تیم پزشک قانونی به صورت آماده باش کامل درآمده است تا به محض انتقال اجساد به این سازمان همه مراحل قانونی اعم از احراز هویت و علت فوت را در سریعترین زمان ممکن انجام بدهد.

 

کامروز امینی افزود: تا به حال هیچ جسدی از سانحه هواپیمایی تهران_یاسوج به این مرکز انتقال داده نشده است، اجساد به صورت مستقیم و با بالگرد به یاسوج منتقل خواهد شد و به محض اینکه این کار از سوی نیروهای امدادی صورت بپذیرد سازمان پزشکی طی یک اطلاع رسانی کلی و فراخوان ملی از همه خانواده های داغدار جهت انجام مراحل قانونی اجساد و احراز هویت آنها دعوت به عمل خواهد آمد.

 

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: استدعا داریم بدون اطلاع رسانی قبلی به این سازمان مراجعه ننمایند تا روند قانونی این سانحه دلخراش در کوتاه ترین زمان ممکن تسریع گردد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا