نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. اسفند 1396 - 11:35
فرج الله راد گفت: وقتی تجهیزات راداری در فرودگاه موجود نیست و این سازمان از این نقیصه برخوردار است، نباید اجازه پرواز به هواپیما را می دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی سانحه دلخراش هواپیمای تهران_یاسوج که در ارتفاع 4000 متری قلعه دنا اتفاق افتاده است و تعداد 65 نفر از هم وطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند. به همین خاطر این پایگاه خبری طی ارتباط تلفنی با خانواده مرحوم اردشیر راد "رئیس هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد" برقرار کرده است تا در نگاهی اجمالی یک بیوگرافی مختصر از این نخبه استانی و کشوری برای اطلاع عموم ارایه نماید.

فرج الله راد در گفتگو با چهار فصل گفت: اردشیر راد متولد 1350  دارای دو پسر و یک دختر که یکی از فرزندان وی سال آخر دبیرستان و دو فرزند دیگرش خردسال است. تحصیلات وی تحصیلات خود را در ارشد مدیریت، کارشناسی حوزه کشاورزی ادامه داده  و در رده های مختلف از نوجوانی تا بزرگسالی عضو منتخبین والیبال استانی و کشوری بوده است.

 

وی بیان کرد: در راستای علاقه زیادی که برادرم به ورزش داشت در رشته ارشد تربیت بدنی ادامه تحصیل داد و همچنان درصدد بود که سواد ورزشی خود را برای خدمت رسانی به نسل ورزشی این استان ادامه با تمام توان ادامه بدهد.

راد افزود: چند سالی بود که او ریاست هیئت والیبال استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت. در راستای علاقه خاصی که به رشته والیبال و همینطور ادای دین به مردم این استان، رده های مربی گری و داوری والیبال در سطح ملی را برای ارتقای سطح این رشته با شور اشتیاق گذرانید.

 

وی ادامه داد: مرحوم راد  در بین مردم این سرزمین به خاطر روحیه ورزشکاری از محبوبیت خاصی برخوردار بود.

بازمانده سانحه هواپیمایی تهران - یاسوج اظهار کرد: اردشیر راد برای انجام وظایف محوله و مامریت اداری به تهران سفر کرده بود و آخرین ارتباطی که با وی داشتم یک روز قبل از این حادثه بود که در همین روز  ملاقاتی  با نماینده مردم بویراحمد و دنا داشت.

 

فرج الله راد گلایه کرد: وقتی تجهیزات راداری در فرودگاه موجود نیست و این سازمان از این نقیصه برخوردار است، نباید اجازه پرواز به هواپیما را می دادند. طبق نظریه کارشناسان حوزه هوانوردی کاری از دست خلبان باتجربه این پرواز بر نمی آمد چون با توجه به اینکه اگر هواپیما به بالای ابرها هدایت می گردید احتمال یخ زدگی بال های آن محرز بود و کاپیتان این هواپیما مجبور شد که با تجربه خود هواپیما را به اندازه ای به پایین هدایت نماید که به علت جو نامساعد هوا و همینطور قرار گرفتن در محدوده دنا به ارتفاعات این کوه اصابت می کند و این سانحه دلخراش به وجود می آید.

وی در پایان با ناراحتی چنین می گوید: مرحوم اردشیر راد معروف به خوش اخلاقی در بین مردم و فامیل بود و بیشترین تعامل را با جامعه ورزش داشت که هیچگاه خودش را از خانواده ورزش تا لحظه آخر این اتفاق جدا نکرد. بیشترین فعالیت خود را در حوزه ورزش داشت و به تربیت نسل جوان این استان در حوزه والیبال از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد و در همه اوقات چهره بشاش و خنده بر لب داشت.

انتهای پیام /

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی