نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. اسفند 1396 - 13:56
وفایی مقدم گفت: برف و باران کار امداد و نجات را برای نیروهای عملیاتی بسیار سخت کرده است، تلاش ها برای انتقال اجساد تا قبل از تاریکی هوا به شدت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی سانحه هواپیمایی تهران_یاسوج در ارتفاعات قله دنا، بعد از 4 روز کار امداد و نجات و تلاش شبانه روزی هنوز انتقال اجساد گرفتار آمده در زیر کوههای برفی به دلیل شرایط نامساعد جوی و صعب العبور بودن منطقه هنوز میسر نگردیده است.

 

به همین دلیل ارتباط مستقیم تلفنی برقرار کردیم با وفایی مقدم مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد که در منطقه سانحه حضور دارند تا از نحوه امداد و نجات و همینطور شرایط آب و هوایی منطقه مطلع گردیم.

 

مدیر کل بحران کهگیلویه و بویراحمد د رگفتگو به چهارفصل گفت: تا کنون اجسادی از سانحه هواپیمایی به پایین کوه دنا نرسیده است و اگر برف و بوران در ادامه به ما اجازه بدهد سعی و تلاش خود را می کنیم که هرچه سریعتر امداد و نجات را برای انتقال اجساد به دامنه کوه به پایان برسانیم.

 

وفایی مقدم افزود: در حال حاضر 51 تیم امداد و نجات شامل کوهنوردان و دیگر گروه های امداد و نجات سازمان ها و ارگان های مختلف از محدوده روستای نقل تا قله کوه دنا در حال تلاش و فعالیت هستند تا در اسرع وقت و قبل از اینکه شب فرا برسد و برف و باران شدیدتر گردد عملیات امداد و نجات را به پایان برسانند.

 

مدیر کل بحران کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از کلیه مردم و بازماندگان حادثه  داغدار این سانحه استدعا داریم که برای سرعت بخشیدن به امر امداد و نجات از حضور در منطقه مورد نظر خوداری نمایند و تا پایان عملیات جستجو و امدادی آرامش خود را حفظ نمایند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی