نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. اسفند 1396 - 11:01
نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه در تعجبم که وزیر راه و شهرسازی با وجود این حادثه چگونه می خوابد، گفت: وزیر سفری دو ساعته به یاسوج داشته، اما در حال حاضر عده ای در آن مکان گرفتار و 65 نفر دیگر در آن محل جان باخته اند، آیا ارزش ندارد وزیر راه و شهرسازی در منطقه حضور داشته باشد؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام،عدل هاشمی پور در نشست علنی عصر دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و خانواده جانباختگان حادثه ی سقوط هواپیمای تهران- یاسوج، گفت: این حادثه نیز مانند حوادث پیش آمده گذشته به جعبه سیاه وعده داده شد و مشمول مرور زمان می شود و در نهایت هیچ برخوردی با عوامل حادثه نمی شود.

 

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه در تعجبم که وزیر راه و شهرسازی با وجود این حادثه چگونه می خوابد، گفت: وزیر سفری دو ساعته به یاسوج داشته، اما در حال حاضر عده ای در آن مکان گرفتار و 65 نفر دیگر در آن محل جان باخته اند، آیا ارزش ندارد وزیر راه و شهرسازی در منطقه حضور داشته باشد؟!

 

 

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از از اجساد پیدا شده تنها توانسته اند پیکر 7 نفر را از آن مکان به پایین انتقال دهند، ادامه داد: در حال حاضر امدادگرانی که در آن محل حضور دارند نیز در معرض خطر جدی قرار دارند که باید به حال آنها نیز فکری شود.

 

 

 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از رئیس مجلس و همه نیروهای 4 استان همجواری که در محل حادثه در حال تلاش هستند، تشکر می کنم.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی