نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. اسفند 1396 - 14:56
در بخشی از فیلم کوهنوردان به کپسول آتش نشانی موجود در هواپیما می رسند که صفحه نمایش درجه بندی شده آن روی قسمت قرمز قرار گرفته است که به معنای خالی بودن این کپسول است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ روز پنجم عملیات امداد و نجات هواپیمای "تهران - یاسوج" و  انتقال اجساد در حالی آغاز شده است  که امدادگران و نیروهای نظامی و انتظامی با حضور در محل حادثه از ساعت 6 صبح اقدام به فرستادن گروههایی جهت انتقال اجساد کردند ولی با شدت گرفتن بارش برف و کولاک شدید این عملیات صبح امروز متوقف شد.

این هواپیمای ATR72، پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شد که حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است.

این در حالی است که فیلمی که در حال حاضر از کوهنوردان ارتشی در محل سقوط این هواپیما روز گذشته حاضر شده اند منتشر شده است که به بررسی آثار و بقایا برای بیرون آوردن اجساد اقدام کرده اند و  در بخشی از فیلم زیر به کپسول آتش نشانی موجود در هواپیما می رسند که صفحه نمایش درجه بندی شده آن روی قسمت قرمز قرار گرفته است که به معنای خالی بودن این کپسول است.

این خالی بودن کپسول تحلیل های مختلفی را در میان رسانه ها بوجود آورده است که به شرح زیر است:

۱. کپسول از اول خالی بوده است، پس اگر خالی بوده است چطور هواپیما  مجوز هواپیمایی برای پرواز گرفته است؟

۲. کپسول ضربه دیده است؛ اگر کپسول ضربه دیده است پس می بایست آثار ضرب روی آن مشخص باشد.

۳. کپسول در هواپیما برای خاموش کردن استفاده شده است، پس در این صورت آثار آتش سوزی باید روی قطعات هواپیما و داخل آن مشخص باشد.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی