نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. اسفند 1396 - 18:25
عملیات جستجوی اجساد قربانیان سانحه هواپیمای تهران - یاسوج در پنجمین روز خود به دلیل برف و کولاک شدید متوقف شد و نیروهای امدادی از ارتفاعات دنا خود را به دامنه دنا رساندند تا با مساعد شدن هوا به کار خود بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ براساس این گزارش 20 تیم تخصصی ویژه امداد و نجات که شب گذشته را در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری منتهی به قله نول مانده بودند تا صبح زود به کار جستجوی اجساد بپردازند به دلیل کولاک شدید و بدی هوا مجبور به برگشت به دامنه کوه شدند.

با وجود اینکه اینکه تمام امکانات جهت انتقال پیکرهای کشته‌شدگان سقوط هواپیما فراهم‌شده است اما همچنان گفته می شود به دلیل بارش برف و باران در محل سقوط هواپیما تا روز دوشنبه امکان جستجو برای امدادگران فراهم نیست اما با این وجود تیم‌های عملیاتی همچنان آماده در دامنه کوه دنا (کوه گل) حضور خواهند داشت تا به‌محض مساعد  شدن هوا جهت انتقال پیکر عزیزان ازدست‌رفته در سانحه هواپیمای مسافربری به پایین اقدام کنند.

به گفته رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امدادرسانی و کمک برای حمل پیکر جان‌باختگان به‌هیچ‌عنوان قطع نمی‌شود و فقط به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان هلی برد و پرواز بالگرد امکان‌پذیر نیست.

اسماعیل نجار افزود: در صورت بهبود شرایط جوی پرواز بالگرد و هلی برد نیروها و کمک فوری به حمل اجساد در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی