نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1396 - 10:56
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو تیم هماهنگ از ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعیت هلال احمر برای آخرین راهکار برای سعود به منطقه سانحه دیده اعزام شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانس چهارفصل؛ بعد از گذشت 7 روز از سانحه هواپیمایی تهران_یاسوج، هنوز مرحله امداد و نجات برای پیدا کردن اجساد با توجه به بارش های شدید و برف و باران در هاله ای از ابهام قرار دارد. نامساعد بودن جو آب و هوایی منطقه سانحه دیده و صعب العبور بودن این محدوده باعث شده است که صعود کوهنوردان و گروه های امداد و نجات با مشکلات عدیده ای روبرو گردد.

 

برای آخرین خبر و اطلاع از این اوضاع و احوال، ارتباط مستقیمی برقرار کرده ایم با جهانبین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تا آخرین وضعیت امداد و نجات را از زبان وی جویا شویم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: با توجه به شرایط نامساعد بودن هوا و شدت برف و باران، عملیات امداد و نجات تا اطلاع ثانوی انجام نمی پذیرد.

 

جهانبین افزود: در حال دو تیم متشکل از نیروهای هلال احمر و ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شناخت کافی از محدوده صعب العبور به منطقه اعزام شده اند تا با شناسایی پرتگاهها و جایگاه کمپ های استقراری در موقع مناسب زمانی که شرایط آب و هوایی مساعد شود اکیپ های امداد و نجات به فعالیت خود ادامه دهند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در پایان اظهار کرد: در حال حاضر همه نیروهای امداد و نجات از گروههای مختلف در حال آماده باش کامل هستند ولی با توجه به اینکه ایمنی نیروهای امدادی در اولویت کار ستاد بحران می باشد و با توجه به عدم مساعدت هوا که در این چند روز برای چندین تن از نیروهای امدادی رخ داده است تا اطلاع ثانوی انجام عملیات متوقف خواهد شد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی