نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1396 - 11:57
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای این استان معرفی و منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، مجمع انتخابات هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مجتبی جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، سیدمحمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضا و ورزشکاران این رشته ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع اسماعیل جمیاری ضمن کسب ۱۶ رأی از ۱۶ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
مدیر کل زندانهای استان با تائید این خبر گفت: به دنبال دعوت مسئولین و ورزشکاران این ورزش آئینی و سنتی که علاوه بر پرورش روح و جسم همراه با فروتنی و از خود گذشتگی ، مروت و مردانگی ، کمک به فقرا و تنگدستان و دیگر صفات پهلوانی است و با کسب اجازه از محضر ریاست محترم سازمان زندانهای کشور در این انتخابات شرکت نموده که با رای مجمع و تائید فدراسیون این مسئولیت به اینجانب واگذار شد.
اسماعیل جمیاری با قدردانی از حسن اعتماد و اطمینانی که جامعه ورزشی به تلاشگران عرصه اصلاح و تربیت در زندانها دارند، اظهار داشت: معرفی ورزش پهلوانی وزورخانه ای به عموم با هدف توسعه و جذب علاقه مندان در رده های سنی مختلف، شناسایی ، جذب و آموزش ورزشکاران ، تجهیز و توسعه اماکن و نیز استفاده از ظرفیت های موجود جهت راه اندازی این رشته در زندانها با هدف پرنمودن اوقات فراغت زندانیان و تقویت روحیه معنوی آنان را از جمله برنامه های خود عنوان کرد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی