نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1396 - 14:29
فرماندار چرام گفت:مصوبه قانونی بیان می‌کند که کشت برنج بحز در استان های شمالی، در سایر نقاط ممنوع است که باید طی جلسه ای با کشاورزان و دهیاران این مورد ابلاغ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام، فرماندار چرام در جسله ساماندهی آب شهرستان چرام ضمن تسلیت حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج، بیان کرد:در بحث مشکلات آب حرف‌های زیادی زده می‌شود اما با کاهش میزان بارش، شهرستان ما نیز در آینده دچار مشکل می‌شود و کسانی هم وجود دارند که دلسوز نیستند و این حقیقت را مشاهده نمی کنند.

 

داریوش پاداش ادامه داد: در شهر سرفاریاب آب شرب بسیار کم است و باتوجه به روند کمبود آب، شهرستان چرام نیز این وضعیت را مشاهده خواهد کرد.

 

وی افزود:به علت حساس بودن این مشکل، می‌طلبد که جلسات متعددی در این رابطه برگزار شود.

 

 این مسئول ادامه داد:مصوبه قانونی بیان می‌کند که کشت برنج بجز در استان های شمالی، در سایر نقاط ممنوع است که باید طی جلسه ای با کشاورزان و دهیاران این مورد ابلاغ شود.

 

پاداش به آب باغ چشمه بلقیس چرام اشاره کرد و گفت: چشمه بلقیس چرام اکنون ۲۰ درصد در پر بارش ترین فصل سال آب دارد که باید برای آن برنامه ریزی شود.

 

وی اظهار کرد:از طرفی شهرداری ها نیز برای آبیاری فضای سبز از سیستم‌های هوشمند استفاده کنند چرا که با این شرایط در سال ۹۷ با مشکل آب شرب روبرو خواهیم بود.

 

فرماندار چرام با بیان اینکه وقتی تصمیمی گرفته می شود برای همه افراد است و تبعیض قائل نمی شویم، گفت: ما نباید به علت سود در کاشت هندوانه، به شهرستان ضرر بزنیم و نباید اجازه بدهید تا این محصول کشت شود اما این مورد در صورتی است که سایر شهرستانها نیز این کار را انجام دهند.

 

پاداش با بیان اینکه منابع آبی از ماست و استفاده آن برای دیگران است، تصریح کرد: باید با نصب دینام بر روی منابع آبی، این وضعیت کنترل شود.

 

وی در پایان ادامه داد:اگر آب سیدآباد چرام که صد متر مکعب در ساعت است کنترل شود،دیگر  بسیاری از روستاهای ما دچار بی آبی نمیشوند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی