نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. اسفند 1396 - 14:56
مجید باقریان گفت : تا الان چیزی به بنده اعلام نشده است و البته ماموریت ما در استانداری اتمام یافته است چرا که ما در اینجا مامور هستیم و اگر چنین اتفاقی رخ دهد قطعاً ما نشست خبری خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ ظهر امروز رسانه های محلی استان خبر از عزل " مجید باقریان " مدیرکل تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد و معاون وی دادند.

مجید باقریان در گفتگو با چهارفصل با اشاره به این موضوع گفت : تا الان چیزی به بنده اعلام نشده است و البته ماموریت ما در استانداری اتمام یافته است چرا که ما در اینجا مامور هستیم و اگر چنین اتفاقی رخ دهد قطعاً ما نشست خبری خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: تا زمانی که استاندار چیزی به بنده اعلام و ابلاغ نکند نمی توانم این خبر را به طور قطع یقین تایید یا تکذیب کنم .

باقریان در پاسخ به این سوال که آیا عزل "باقرفر" صحت دارد، تصریح کرد: دوستان زیادی در استانداری مامور هستند که در سیاست جدید وزارت کشور تصمیم گرفته شده است که باید برگردند که نیاز به بررسی بیشتر دارد و اینجا استاندار تصمیم می گیرند و با بنده صحبت نمایند که بعد از آن ما می توانیم اظهار نظر کنیم.

وی ابراز داشت: بنده چون مدیر کل هستم باید از طرف استاندار تصمیم بگیرند و چیزی به عنوان حکم از طرف گوهرگانی به دست بنده نرسیده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی