نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1396 - 16:58
محسن مرادی اظهار داشت: طي هفته گذشته با توجه به بازديد هاي به عمل آمده توسط بازرسان بهداشت محيط مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از مراکز تهيه، توزيع و فروش مواد غذايي، 10 تن مواد غذايي تاريخ مصرف گذشته و غير مجاز، جمع آوري و معدوم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از معدوم سازی 10 تن مواد غذايي فاسد شده و غيرقابل مصرف در یاسوج خبر داد.

محسن مرادی، اظهار داشت: طي هفته گذشته با توجه به بازديد هاي به عمل آمده توسط بازرسان بهداشت محيط مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از مراکز تهيه، توزيع و فروش مواد غذايي، 10 تن مواد غذايي تاريخ مصرف گذشته و غير مجاز، جمع آوري و معدوم شد.

وی ادامه داد: از این تعداد مواد معدوم شده، 8 تن مربوط به مواد لبنی و 2 تن مربوط به سایر اقلام فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف بوده است.

مرادی با بیان اینکه تأمین سلامت مردم برای ما از اولویت بالایی برخوردار است، یادآور شد: سامانه بهداشت 190 و 1490 به طور شبانه روزی و در تمام ایام هفته، آماده دریافت شکایت های بهداشت محیط است.

وی خاطر نشان کرد: همشهریان عزیز می توانند با این سامانه ها تماس گرفته و شکایات بهداشتی خود را مطرح نمایند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی