نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1396 - 17:41
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: خانه دنیایی تات را آباد کرده اید و خانه آخرت تان را خراب کرده اید و در دنیا آخرت تان را بدست بیاورید نه اینکه دنیای تان را آباد نکنید بلکه اگر توان دارید دست بی بضاعتی را بگیرید و نیازمندی را دستگیری نمایید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عصر امروز آیین یادبود جانباختگان هواپیمای «ای تی آر» در یاسوج با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران و جمعی از مسئولان استانی  در مصلای شهر یاسوج برگزار شد.

حق مردم دیه و امثال این ها که ذکر می کنند نیست

آیت الله ملک حسینی ضمن تقدیر و تشکراز امام جمعه محترم تهران در ابتدای این آیین گفت: دست یکایک عزیزانی که الآن در دمای زیر 40 درجه برای پیدا شدن اجساد تلاش می کنند بوسه می زنم.

وی اظهارکرد: دو نکته دیگر که باید بیان شود یکی حادثه و عبرت و  دوم حادثه و وظیفه. هر کس  که بدون تخصص نظریه داد و گمانی زنی کرد این کار وی زشت و شرم آور بود و قلب مردم داغ دیده را جریحه دار کردن تا خبرهایشان پر فروش شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: انسان مبتلی به دروغ و تهمت می شود تا احساسات را جریحه دار کنند. درود بر این پدران و مادران و برادران که  به قضای الهی اعتقاد دارند.

وی ابراز داشت: حق مردم دیه و امثال این ها که ذکر می کنند نیست و از رئیس جمهور می خواهیم این موضوع را تا آخر پیگیری نماید و علت و دلایل این سانحه را معین نمایند.

آیت الله ملک حسینی بیان کرد: قرآن کتابی است که به ما می گوید کل نفس ذایقه الموت که باید آماده مرگ شویم و خمس و ذکات را انجام میدهید امر به معروف و نهی از منکر می کنید و خمس و ذکات را انجام میدهید امر به معروف و نهی از منکر می کنید.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اگر پس از رشوه ای،  بی عرضگی و بی انضباطی اخلاقی، دروغ و هرزگی کردم و از دنیا رفتم. شرم دارد!

وی اظهار کرد: خانه دنیایی تات را آباد کرده اید و خانه آخرت تان را خراب کرده اید و در دنیا آخرت تان را بدست بیاورید نه اینکه دنیای تان را آباد نکنید بلکه اگر توان دارید دست بی بضاعتی را بگیرید و نیازمندی را دستگیری نمایید.

آیت الله ملک حسینی اضافه کرد: درویش و صوفیه کی به نفع اسلام بود و تقدیر و تشکر می کنم از نیروی انتظامی که مدبرانه در این قضیه ورود کردند و این موضوع را جمع کردند.

در ادامه استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: استاندار: آنچه در توان داشتیم برای پیدا کردن اجساد بکار بردیم و مطمئن باشید نخواهیم گذاشت که این عملیات فرسایشی شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی