نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. اسفند 1396 - 17:56
امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: همه دستگاهها توان شان را برای بررسی سانحه هواپیمایی بکار گرفتند و تیم های فرانسه به ایران آمدند تا با بررسی جعبه سیاه آخرین اطلاعات را بدست بیاورند و این اطلاعات را در اختیار مردم عزیز قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عصر امروز آیین یادبود جانباختگان هواپیمای «ای تی آر» در یاسوج با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران و جمعی از مسئولان استانی  در مصلای شهر یاسوج برگزار شد.

امام جمعه موقت تهران در این آیین گفت: برای استانی که در دفاع مقدس همیشه نمودار مقاومت را نشان داده است عرض تسلیت دارم و مفتخرم که امروز در خدمت در وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولین به برای عرض ادب به حضور مردم با غیرت کهگیلویه و بویراحمد رسیدیم.

وی افزود: خداوند برای شما سوگواران منزلت و مرتبت ویژه ای قایل است و خداوند می فرماید کسانی که با مصیبت های بزرگ روبرو می شوند و بر مصیبت ها صبر می کنند ، مورد دعا و ویژه خداوند متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی تصریح کرد: امروز این عزیزان از دست رفته در کنار شهدا و بر سفره حضرت زهرا (س)  هستند و شما خانواده های معظم و صبور مورد توجه ذات اقدس باریتعالی هستید.

وی ابراز داشت: لازم می دانم در محضر شما از نیروهای ارتش با اقتدار و سپاه افتخارآفرین تشکر و قدردانی نمایم و خلبانان سپاه مقتدر در کوتاه ترین زمان محل مورد نظر را شناسایی کردند و نیروهای امداد و نجات و کوهنوردان صبور در این منطقه خیمه زدند تا بتوانند اجساد را پیدا کنند و در کمترین زمان مردم داغدیده را به آرامش برسانند.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: همه دستگاهها توان شان را برای بررسی سانحه هواپیمایی بکار گرفتند و تیم های فرانسه به ایران آمدند تا با بررسی جعبه سیاه آخرین اطلاعات را بدست بیاورند و این اطلاعات را در اختیار مردم عزیز قرار دهند.

وی اضافه کرد: بررسی ناوگان و حمل و نقل عمومی یکی از مسایلی که در جامعه مطرح است و طبق آمار در سال 97 فقط 17 هواپیمای نو در خدمت ناوگان هوایی قرارگرفته است که سن ناوگان هوایی در این سال ها از 27 سال به 22 سال رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی تصریح کرد: برای ارتقای سطح ارتقای امنیت فرودگاه یاسوج منابع مالی خوبی هزینه شده است و به یاری خداوند متعال و به همت مسئولین ایران در جای زیبنده خود قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی