نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. اسفند 1396 - 23:05
جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروز ۹۷با حضور مسئولان شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام،جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروز ۹۷با حضور مسئولان شهرستان چرام برگزار شد.

 

 

آب شرب چشمه بلقیس چرام در اولویت قرار گیرد

شهردار چرام در این جلسه گفت: چرام نیازمند مدیریتی مناسب است چراکه وضعیت آب شرب آن در اولویت قرار دارد.

 

نوری افزود: باید برای تامین آب چشمه بلقیس تدبیری اندیشیده شود زیرا تامین آب آن مهمتر از دیوارکشی و محوطه سازی این باغ زیبا است.

 

 وی افزود: ما برای نوروز ۹۷ همکاری های لازم را در جهت اداره بهتر این باغ تفریحی خواهیم داشت.

 

7مدرسه اماده ی اسکان مسافران نوروزی

معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش چرام نیز بیان کرد: امسال هفت مدرسه آماده اسکان برای مسافران و گردشگران نوروزی است که یکی از آنها در شهر سرفاریاب و دو مدرسه دیگر برای اسکان ضروری در نظر گرفته شده است.

 

 علی بازی افزود: این مدارس به دو گروه کیفی( الف)و (ب) که مجهز به امکانات هستند، تقسیم بندی می شود.

 

 وی به هزینه پرداختی خانواده ها برای اسکان در شبانه روز اشاره کرد و گفت: هزینه هر خانوار حداکثر پنج نفری،مبلغی حدود ۴۷۰ هزار ریال برای اسکان است.

 

 علی بازی با بیان اینکه ما جور گردشگری شهرستان را میکشیم،اظهار کرد: میراث فرهنگی شهرستان باید با برنامه ریزی مناسب و ارسال به موقع اقلام مورد نیاز گردشگران، این وضعیت را سامان بخشد.

 

 

امنیت مسافران و گردشگران نوروزی مهم است

 مدیر راه و شهرسازی شهرستان امنیت مسافران را مهم تلقی کرد و گفت: بحث امنیت برای گردشگران و مسافران نوروزی مهم است که باید برای آن برنامه‌ریزی خوبی صورت پذیرد.

 

ذوالفقاری افزود: قبل از بیست و پنجم اسفند ماه بسیاری از شانه های جاده های پرتردد شهرستان ترمیم می شوند تا مشکلی برای مسافران ایجاد نکند.

 

وی به جاده باشت به چرام اشاره کرد و گفت:این جاده برای مسافران نوروزی مناسب نیست که می‌طلبد برای آن تدبیری مناسب به بیاندیشیم.

 

گردشگرپذیری چرام زبازد عام و خاص است

مدیر میراث فرهنگی، شهرستان منطقه گردشگری پذیر عنوان کرد و گفت: در شهرستان چرام هرساله ورود عظیمی از گردشگران و مسافران نوروزی را داریم که با توجه به مشاهدات در می یابیم که شهرستان چرام در حوزه ی گردش پذیری،زبانزد عام و خاص است.

 

 عزیزی با اشاره به کمپین چشمه بلقیس چرام گفت: واگذاری کمپین چشمه بلقیس یک متقاضی دارد که در آینده طی اخذ قراردادی به این متقاضی واگذار خواهد شد.

 

وی به برنامه های عید نوروز توسط میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه سنتی و فرهنگی در ایام نوروز ۹۷ و در محل کمپین چشمه بلقیس یکی از برنامه‌های ما خواهد بود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی