نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. اسفند 1396 - 8:20
مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز شرایط جو پایدار شود و از شدت بادها در منطقه کاسته گردد بالگردها امدادگران را به منطقه سانحه دیده هلی برن خواهند کرد.

گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در حالی نهمین روز سانحه هوایی تهران_یاسوج را پشت سر می گذاریم که تلاش امدادگران و اکیپ های کوهنوردان برای امداد و نجات به این حادثه دلخراش تاکنون به نتیجه نرسیده است. شرایط آب و هوایی و جو نامساعد منطقه و همینطور صعب العبور بودن نقطه حادثه دیده موجب شده است که شرایط برای پایان بخشیدن به این واقعه جانگداز و بیرون آوردن اجساد از زیر برف کوه دنای سرد خیز در هاله ای از ابهام باقی بماند.

 

به همین خاطر این پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی برای آگاهی از آخرین وضعیت اوضاع جوی منطقه ارتباط تلفنی مستقیمی با وفایی مقدم مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار کرده است تا از اوضاع و احوال این اتفاق، مخاطبان خود را بیشتر مطلع نماید.

 

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با چهارفصل گفت: اگر امروز شرایط جو پایدار شود و از شدت بادها در منطقه کاسته گردد بالگردهای هوانیروز نیروهای امدادی و کوهنوردان را به منطقه سانحه دیده هلی برن خواهند کرد.

 

وفایی مقدم اشاره کرد: همه نیروها و اکیپ های مختلف اعم از زمینی و هوایی در حال آماده باش صدرصد هستند تا به امید خدا و در صورت مهیا شدن امکان برای صعود، امروز عملیات امداد و نجات را آغاز نمایند و همه چشم انتظاران و بازماندگان این حادثه دلخراش را از دلواپسی رهایی ببخشند.

انتهای پیام/

مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان یادآور شد: از همه خانواده های داغ دیده و مردم فهیم وصبور استدعا داریم به محل مورد حادثه عزیمت ننمایند و با خویشتن داری امکان امداد و نجات را برای نیروهای امداد و رسان  مهیا نمایند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا