نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. اسفند 1396 - 13:04
وفایی مقدم گفت: در حال حاضر گروه ارزیاب در حال صعود به محل مورد نظر حادثه می باشند تا در صورت آرام شدن جو آب و هوا عملیات امداد و نجات از سر گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ با گذشت 9 روز از سانحه هوایی تهران_یاسوج که به جان باختن تعداد زیادی از هموطنان مان گردیده است، هنوز تیم های امداد و نجات به دلیل شرایط بدی آب و هوا و صعب العبور بودن منطقه حادثه دیده موفق به انتقال اجساد از زیر برف و باران  به پایین کوه دنا نشده اند.

 

به همین دلیل برای آگاهی از آخرین وضعیت منطقه و عملیات امداد و نجات، ارتباط مستقیم تلفنی با وفایی مقدم مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار کرده ایم تا ما را بیشتر از این اوضاع و احوال مطلع سازد.

 

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با چهارفصل گفت: نیروهای امداد و نجات را بالگردها به نقطه پایین تر از محل سانحه انتقال داده اند و در حال حاضر گروه امداد و نجات و ارزیاب در حال صعود به محل مورد نظر حادثه  می باشند.

 

وفایی مقدم افزود: نیروهای عملیاتی برای سنجش آخرین راهکارها در حال ارزیابی منطقه هستند تا در صورت مهیا شدن اوضاع جوی و مساعد شدن آب و هوایی، در روزهای آتی تیم های امداد و نجات بتوانند عملیات خود را برای انتقال اجساد از سر بگیرند.

 

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: با توجه به اینکه بازماندگان این حادثه تاکید دارند که جان تیم های عملیات و امداد و نجات برای ما مهمتر است، به اکیپ های در حال صعود تاکید شده است که با احتیاط کامل جانب خطر را در نظر بگیرند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی