نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. اسفند 1396 - 10:13
عزیز فیلی گفت: طی دیروز و شب گذشته با تلاش مداوم گروه های امداد و نجات، عضوهای دیگری از اجساد سانحه دیده کشف و به پایین انتقال داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی سانحه دلخراش هوایی تهران_یاسوج در ارتفاع 4000 متری رشته کوه دنا که به جان باختن دهها تن از هموطنان مان منجر گردید یعد از 10 روز تلاش عملیات امداد و نجات، هنوز اکیپ های امدادی موفق به بیرون آوردن اجساد از زیر برف و انتقال آنها نشده اند.

 

صعب العبور بودن محدوده سانحه و همینطور نامساعد بودن جو آب و هوایی منطقه، دست به دست هم داده است که بازماندگان این حادثه دلخراش هنوز چشم به قله های پر از برف کوهی بدوزند که عزیزان شان در این دیار ماوا گزیده اند.

 

به همین خاطر ارتباط تلفنی  مستقیم  با عزیز فیلی جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد برقرار نموده ایم تا از آخرین وضعیت امداد و نجات در روز دهم این حادثه جانگداز ما را مطلع سازد.

 

جانشین ستاد بحران در گفتگو با چهارفصل گفت: طبق آخرین جلسه ای که ستاد بحران شب گذشته برگزار کرد و تا ساعت یک و نیم بامداد ادامه داشت همه برنامه های امداد و نجات به اکیپ های عملیاتی هلال احمرو ارتش ابلاغ گردید تا با مساعد شدن شرایط جوی آب و هوایی از صبح پنج شنبه عملیات جستجو برای اجساد این سانحه آغاز گردد و ظرف سه الی چهار روز سعی می شود با تلاش مضاعف، بازماندگان این حادثه را تا حد امکان از دلواپسی را در بیاوریم.

 

فیلی افزود: طی دیروز و شب گذشته طی تلاش های مداوم و سختکوشی گروه های امداد و نجات عضوهایی از اجساد سانحه دیده کشف و به پایین انتقال داده شد و همه امدادگران مصمم هستند با مساعد شدن شرایط آب و هوایی منطقه دنا، دیگر اجساد مانده در زیر برف را به پایین منتقل نمایند.

 

جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: با توجه به وضعیت بد جو آب و هوایی و همینطور صعب العبور بودن منطقه از همه نیروهای مردمی استدعا داریم بدون هماهنگی به محل سانحه هواپیمایی صعود نکنند و حتما با نیروهای امداد و نجات هماهنگ باشند تا برای آنها مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی