نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. اسفند 1396 - 8:32
وفایی مقدم گفت: با توجه به بارش شدید برف و باران عملیات جستجو برای پیکرهای سانحه هوایی تهران_یاسوج به صبح روز پنج شنبه موکول گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ با گذشت 11 روز از سانحه هوایی تهران_یاسوج که به جان باختن تعداد زیادی از هموطنان مان گردیده است، هنوز تیم های امداد و نجات به دلیل شرایط بدی آب و هوا و صعب العبور بودن منطقه حادثه دیده موفق به انتقال اجساد از زیر برف و باران  به پایین کوه دنا نشده اند.

 

به همین دلیل برای آگاهی از آخرین وضعیت منطقه و عملیات امداد و نجات، ارتباط مستقیم تلفنی با وفایی مقدم مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار کرده ایم تا ما را بیشتر از این اوضاع و احوال مطلع سازد.

 

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با چهارفصل گفت: با توجه به بارش شدید برف و باران عملیات جستجو برای پیکرهای سانحه هوایی تهران_یاسوج  به صبح روز پنج شنبه موکول گردید تا در صورت شرایط مساعد آب و هوایی عملیات تفحص و امداد و نجات به مدت چند روز تا سه شنبه که هواشناسی آرامش جو را اعلام نموده ادامه یابد.

 

وفایی مقدم افزود: با توجه به شرایط جوی و شدت بارش  باران و برف در منطقه رشته کوه دنا از همه بازماندگان سانحه و کلیه مردم نوعدوست استدعا داریم که از هرگونه تردد در این منطقه خوداری نمایند و در صورت نیاز با نیروی های امداد و نجات و ستاد بحران استقراری همکاری های لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی