نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. اسفند 1396 - 9:49
ششمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی با حضور فرماندار، دادستان و کلیه اعضاء شورای سلامت در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛  سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در ششمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی با حضور فرماندار، دادستان و کلیه اعضاء شورای سلامت در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع ششمین  جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان چرام، خدمات سفرهای نوروزی؛ پیشگیری از شیوع بیماری ها، از طریق آب و غذا با محوریت آنفلونزای فوق حاد پرندگان و و جمع آوری مرغ زنده بود.

علی جعفری فرعنوان کرد: آموزش اقدامات پیشگیرانه برای عموم مردم، همکاری دستگاههای اجرائی ذیربط شورای سلامت مخصوصاٌ دستگاه قضایی را از جمله مهمترین برنامه هایی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام افزود: مکان برپایی بازارچه های موقت نوروزی، آب سالم و دفع بهداشتی فاضلاب، نصب بنر های بهداشتی آموزشی، جایگاه مناسب جهت چادرهای خدمات بهداشتی نوروزی، پارکینگ و جایگاه جهت آمبولانس ها از مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است که در حاشیه این جلسه فرماندار، دادستان و کلیه اعضاء شورای سلامت بصورت سرزده از مرکز خدمات جامعه سلامت شهر چرام بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند کار پزشکان و کادر درمان قرار گرفتند.

تصاویر:

 

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی