نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1396 - 9:20
امام جمعه موقت چرام گفت:اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از راه های رسیدن به جامعه آرمانی است و تحقق این مهم نیازمند تلاش و عزم همگانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛امام جمعه موقت چرام در گفتگو با چرام بیان کرد:آنجایی که تحقق واجبات الهی و از بین رفتن معاصی و گناهان از واجبات دین مبین اسلام است،می طلبد با اجرای این دستورخداوند متعال زمینه ظهور و بروز این فریضه الهی رامهیا کنیم.

 

حجت الاسلام فرهمند با اشاره به اینکه هدف اصلی قیام امام حسین علیه السلام امر به معروف و نهی از منکر بود افزود:وظیفه ما به‌عنوان سفیران هدایت بیش از پیش است و باید برای تحقق این فریضه الهی نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد:اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از راه های رسیدن به جامعه آرمانی است و تحقق این مهم نیازمند تلاش و عزم همگانی است.

 

حجت الاسلام فرهمند با اشاره به این مطلب که نباید صرفا امر به معروف و نهی از منکر در عفاف و حجاب خلاصه شود تصریح کرد: در جامعه صدها مورد امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که اغلب به انها توجهی نمی شود.

 

امام جمعه موقت چرام گفت: امروز مواد مخدر به یک معضل و بلای خانمانسوز اجتماعی تبدیل شده که زمینه و بستر بسیاری از ناهنجاری هاو آسیب ها است.

 

وی بیان کرد:بحث پیشگیری نیاز به عزم ملی دارد و نیاز است که همه مردم خصوصا مبلغین،هیئت های مذهبی ودستگاه های فرهنگی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتیاد اهتمام جدی و عزم ملی و عمومی داشته باشند.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی