نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1396 - 20:25
جلسه کمیسیون و تنظیم بازار شهرستان چرام در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ظهر امروز جلسه کمسیون و تنظیم بازار شهرستان چرام در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

 

با نظارت مناسب بر کالاها، به شهروندان قیمت اصلی را ارائه دهید

بخشدارمرکزی چرام دراین جلسه اظهارکرد:التهاب بازار شب عید و بدون داشتن جلسات بحران زیادی دارد.

الیاس افسردیر با اشاره به قیمت های اعلام شده، گفت:قیمت های اعلام شده دستگاه ها بالاترازقیمت فعلی بازاراست .

وی به بازارچه چشمه بلقیس چرام در ایام عید اشاره وعنوان کرد:جهت رفاه حال مسافرین و گردشگران ضمن نظارت دقیق، همکاری لازم را با فروشندگان داشته باشیم.

 

بخشدارمرکزی چرام بیان کرد:یکی از مشکلات شهرستان ما عدم استقلال برخی ادارات همچون امور عشایر و تعزیرات است که باعث عدم حضور مدیران این ادارات در جلسات میشود.

 

افسردیر گفت:برخی اصناف باید با نظارت بیشتر با قیمت اصلی خدمات و کالا به شهروندان ارائه دهند.

 

وی افزود:اگر مسئولی برای جریمه شخص خاصی به مدیران مربوطه تماس بگیرد،در اخرت باید جوابگو باشد و بدهکار است.

 

 

 اتاق اصناف در سرفاریاب، فعالیتی کم دارد و میتوان عنوان کرد که عملا تعطیل است

در ادامه این جلسه بخشدارسرفاریاب با اشاره به وضعیت آب وهوایی و تنوع گونه های درختی ، چشمه سارها و طبعیت بکر شهر سرفاریاب، گفت: شهر سرفاریاب در دو اقلیم سردسیری و گرمسیری واقع شده که همه ایام بویژه ایام عید پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور است .

 

 

غلامحسن آتش سودا افزود:لذا با توجه به شلوغ بودن و تردد زیاد در ایام عید نوروز که تقریبا در بخش سرفاریاب حدود یکماه عده زیادی از مردم این بخش را جهت تفریح انتخاب میکنند، نیاز به توجه ویژه دارد.

 

وی اظهار کرد: علاوه بر افتتاح اتاق اصناف در سرفاریاب، فعالیت این دستگاه کم است و میتوان عنوان کرد که عملا تعطیل است ونظارت کمی دارد.

 

بخشدارسرفاریاب درمورد آزاد و دولتی بودن نانوایی ها،عنوان کرد:باید نظارت لازم انجام پذیرد تا اینکه کیفیت نان بالا رود و مردم رضایت داشته باشند.

 

 آتش سودا افزود:متاسفانه یکی ازارکان اساسی جلسات،مدیران تعزیرات حکومتی است، که همیشه غایب است و با توجه به مصوبات شورای ترافیک و مشکلات مراکز مسافربری شهری یا آژانس ها قرار بر سامان دادن آنها بود که تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

 

رئیس شورای اداری درسرفاریاب گفت : حتی باوجود شاکیهای خصوصی و ارسال اعتراض و شکایت آنان به مراجع ذیصلاح از جمله تعزیرات حکومتی تاکنون اقدام موثری صورت نپذیرفته و متخلفین به تخلف خود ادامه میدهند.

 

وی با اشاره به اعتراض مردم درمورد تغییرقیمت ها،گفت:مشاهده شده است که قیمت بعضی ازاجناس درمغازه ها متفاوت و گاهی تاریخ مصرف گذشته هست.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی