نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. اسفند 1396 - 8:25
عزیز فیلی افزود: روز گذشته(جمعه) یکی از روزهای موفق تیم های عملیاتی امدادی بوده است که توانسته اند تعداددیگری از اعضاء و عضو پیکرهای سانحه دیدگان را به پایین کوه انتقال دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ به دنبال سانحه دلخراش هوایی تهران_یاسوج، به جان باختن تعداد زیادی از هموطنان ما در این حادثه جانسوز منجر گردید. این اتفاق ناگوار که در 29 بهمن ماه سال جاری صورت پذیرفته است و اکنون بعد از دو هفته هنوز تیم های عملیاتی امداد و نجات به دلیل شرایط بدی آب و هوا موفق به انتقال کلی اجساد به پایین کوه دنا نگردیده اند. به همین دلیل ارتباط مستقیم تلفنی با عزیز فیلی جانشین ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار نموده ایم تا آخرین وضعیت روند عملیات امدادی را از زبان وی بشنویم.

 

جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با چهارفصل گفت: با توجه به مساعد بودن آب و هوا در دو روز گذشته خوشبختانه تیم های عملیاتی امداد و نجات موفق به صعود به منطقه 4000 متری دنا گشته اند و در این عملیات موفقیت آمیز توانسته اند تاکنون اعضای دیگری از پیکرهای جان باختگان این سانحه را به پایین منتقل و تحویل پزشکی قانون بدهند.

 

عزیز فیلی افزود: روز گذشته(جمعه) یکی از روزهای موفق تیم های عملیاتی امدادی بوده است که در این بین نیروهای امدادی توانسته اند تعداددیگری از اعضا و عضو پیکرهای سانحه دیدگان را به پایین کوه انتقال دهند که در این بین با توجه به اسنا د کشف شده و همینطور تشخیص از روی اعضاء،  دو تن از جان باختگان قابل شناسایی است.

 

جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب تا اطلاع ثانوی، هر شب دو تیم از تیم های عملیاتی امداد و نجات در منطقه سانحه دیده استقرار خواهد یافت تا در روند عملیات امدادی هر چه سریعتر پایان پذیرد و از همه مردم صبور و داغدیده استدعا داریم که ما را در این کار سخت و طاقت فرسا با صبر و شکیبایی خود همراهی نمایند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی