نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. اسفند 1396 - 11:08
ورودی هر شهر به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدام‌های اساسی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در آستانه سال جدید و تعطیلات نوروزی که شهرستان کهگیلویه بنا به تاریخ کهن و دارا بودن نقاط بکر تفرجگاهی وسیاحتی  سالانه میزبان خیل عظیم گردشگران استانی وکشوری بوده امسال دچار وضعیت نابسامانی گشته که در صورتی که مسئولین از خواب زمستانیشان بیدار نشوند شاهد حوادث واتفاق های ناگواری در سطح شهرستان خواهیم بود.


 با توجه به اینکه ورودی هر شهر به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که متاسفانه ورودی وخروجی شهر کهگیلویه مناسب نیست و تاکنون از سوی مسئولین این شهرستان اقدام اساسی صورت نگرفته است.
 ورودی هر شهر به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدام‌های اساسی صورت گیرد.


ورودی هرشهر باید طبق ضوابط شهری به گونه‌ای طراحی شود که با جذابیت تمام نشان دهنده ویژگی های آن شهر باشد و اهمیت ورودی های شهر آن قدر مهم است که هر ورودی با نماد و ویژگی های خاص خود می تواند ایجاد حس تعلق و هویت در میان ساکنان و تازه واردان به شهر را ایجاد کند،اما متاسفانه ورودی و خروجی شهر کهگیلویه مناسب نیست و تاکنون از سوی مسئولین این شهرستان اقدام اساسی برای بهبود ورودی و خروجی صورت نگرفته است.
گفتنی است مهمترین عنصر زیبایی ورودی یک شهر، کثرت فضای سبز با معماری منحصر بفرد آن می باشد که متاسفانه با نگاهی به ورودی شهر دهدشت چیزی که به چشم نمی آید زیبایی این ورودی ها است و وضعیت نامناسب ورودی جلوه ناخوشایند و سرد کننده ای برای مسافرین و تازه واردان این شهر دارد.


طی تماس عده ای از شهروندان با تیم خبری ما مبنی بر گلایه مند بودن از وضعیت ورودی وخروجی شهر از سمت جاده طولیان که باعث ایجاد حس یاس وناامیدی از تردد در این جاده و خرابی وسایل نقلیه گشته عزم جهادی مسئولان تحت امر برای بهبهودی وضع ممکن را خواستار بودند.
یکی از اهالی آن منطقه که خود را اقای ولایتی معرفی نمود در مصاحبه با ما افزود: حدودا یک سال ونیم بیشتر است که این جاده ارتباطی ورودی وخروجی شهر به این وضعیت پدید امده و برای چندمین بار است که خود بنده واهالی این منطقه طی تماس با شهرداری موضوع را به گوش انان رسانده ایم ولی مسئولین به جای احساس مسئولیت دائم در حال شانه خالی کردن از باز وظایف خودشان بوده اند وگاهآ توپ را به میدان دیگری پاس میدادند و این وضعیت را نتیجه بی تدبیری برخی پروژه های ادارات قلم داد میکردند، که در نهایت به بهانه کمبود اعتبارات به سوالات پایان می دادند.


حال نکته بحث برانگیز اینجاست که مسئولینی که مدام از ورودی شهر می گذرند آیا چشم خود را به روی این موضوع بسته اند؟ آیا این در شان شهروندان این شهرستان است که به جای گل و گیاه این روزها باید این جلوه های نازیبا این منطقه از شهر را مشاهده کنند؟
درپایان امیدواریم که مسئولان به جای پاک کردن صورت مساله به فکر جوابی برای شهروندان فهیم شهرستان باشند چرا که بنا به فرمایشات امام خمینی(ره) این مردم ولی نعمتان ما هستند ومسئولین باید پاسخگویی مشکلات ومطالبات آنان باشند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی