نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. اسفند 1396 - 13:29
عزت الله بهشتی فرد گفت: در ایجاد تشکل های خود محور در سطح استان برنامه های خوبی تدارک دیده ایم، از اصحاب رسانه خواهشمندیم ما را طی این هفت روزبه عنوان همکار خود همراهی و یاری نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز  نشست خبری مدیرکل اداره کل منابع طبیعی با اصحاب رسانه ها در محل این اداره برگزار شد که بهشتی گفت: با توجه به اینکه رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی دارند قبل از شروع هفته درختکاری از رسانه ها دعوت کردیم که ما را یاری نمایند.

وی افزود: امکانات و نیروهای دولتی در سازمان منابع طبیعی خیلی کم است و به همین دلیل بحث فرهنگ سازی خیلی مهم است و سازمان منابع طبیعی تمام تلاش خود را در این راستا قرار داده است.

 

مدیر کل منابع طبیعی تصریح کرد: رسانه ها در بحث عام و مخاطب آن خیلی زیاد است و به همین خاطر این جلسه را برگزار کردیم تا ما را در این حیطه یاری نمایند.

 

وی اظهارکرد: امیدواریم رسانه ها با قلمی که در اختیار دارند و با رعایت کردن جوانب به عنوان راهنمای ما مساعدت لازم را بعمل خواهند آورند و الآن که از هر لحاظ ما در مضیقه هستیم از رسانه ها به عنوان محرم خود دست مدد می جوییم و از رسانه ها استدعا داریم که بدون خط و مشی سیاسی همانند قبل ما را همراهی نمایند.

بهشتی فرد اضافه کرد: در نظر داریم به خاطر احترام به اصحاب رسانه نقطه ای از شهر را با همفکری اصحاب رسانه به نام خود این قشر فعال و زحمتکش نامگذاری نماییم و بیشتر تلاش داریم که پارکی را به نام اصحاب رسانه نامگذاری کنیم.

 

وی افزود: کسانی که محکوم حفاظتی هستند محدوده ای را در تنگ مهریان ایجاد کرده اند و با درختکاری و آبیاری به صورت خودجوش، فرهنگ سازی را به جد دنبال نموده ایم.

مدیر منابع طبیعی با بیان اینکه در ایجاد تشکل های خود محور در سطح استان برنامه های خوبی تدارک دیده ایم،  عنوان کرد: از اصحاب رسانه خواهشمندیم ما را طی این هفت روزبه عنوان همکار خود همراهی و یاری نمایند.

 

بهشتی فرد در پایان ابراز کرد: ما نباید بگذاریم حریم های آتش سوزی و دامنه حریق به کمک بالگردها نیاز پیدا نماید؛ هر چند در این مورد با کمک شرکت نفت منطقه خوشبختانه مشکل نداشتیم و نداریم و تنها برای استفاده بالگرد در کوه خومی مشکل داشتیم. 

وی افزود:ما تعدادی از افراد را به عنوان بینا بیمه کرده ایم و این روند را هم ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی