نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. اسفند 1396 - 11:51
همزمان با مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن مجید درکشور، زندانهای کهگیلویه وبویراحمد با شرکت ۱۲۳ نفر از قرآن پژوهان خود در این مسابقات شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانها در خصوص برگزاری این مسابقات معنوی گفت: در راستای قرآن پژوهی و درک مفاهیم قرآنی و همچنین تمسک به این کتاب الهی شرکت مددجویان زندانهای استان می تواند یک رویداد معنوی بزرگ باشد .

جمیاری تصریح کرد: این مسابقات در مراکز بازپروری استان از جمله زندان های مرکزی، دهدشت ، گچساران و کانون اصلاح و تربیت با شرکت ۱۲۳ نفر از مددجویان و کار کنان در رشته های حفظ و درک مفاهیم برگزار که نتایج قبولی آن اعلام و رضایت بخش بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: این آزمون برای نخستین بار به ‌صورت همزمان با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار که فضای حاکم بر آن روح قرآنی را در زندانها عطر آگین کرد.

مدیر کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم را چنین دانست: تعمیم، تعمیق شناخت و ایمان به قرآن در زندانها و ارتباط و انس مستمر با آن از اهداف برگزاری این آزمون به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: نتایج آزمون اعلام، که تعداد زیادی از شرکت کنندگان حد نصاب نمره قبولی را کسب نموده و طبق برنامه ریزی بعمل آمده به قبول شدگان گواهینامه معتبر به امضای اداره کل اوقاف و امور خیریه اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی