نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1396 - 7:04
وفایی مقدم گفت: روز گذشته 5 بسته دیگری از اعضای پیکرهای جان باختگان تحویل پزشکی قانونی گردید و امروز نیروهای بیشتری به منطقه اعزام خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ 16 روز از سانحه هوایی تهران_یاسوج می گذرد و هنوز تیم های عملیاتی امداد و نجات با تلاشهای بی وقفه خود به تفحص پیکرهای جان باختگان این حادثه دلخراش ادامه می دهند. صعب العبور بودن منطقه سانحه دیده از یک طرف و شرایط نامساعد جوی به همراه شدت بادهای کوه دنا موجب شده است که کشف این پیکرها در زیر برف های متراکم به تاخیر بیفتد و تاکنون تیم های امدادی نتوانسته اند به طور کامل اعضای پیکرها را به پایین این کوه منتقل نمایند.

 

به همین خاطر طبق روال هر روز، پایگاه تحلیلی_خبری چهارفصل  ارتباط مستقیمی با وفایی مقدم "مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد" برقرار نموده است تا مخاطبان خود را از روند عملیات امداد و نجات نیروهای استقراری  در 16 روز این واقعه دلخراش بیشتر مطلع سازد.

 

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: شب گذشته 6 تیم از نیروهای عملیاتی در منطقه سانحه دیده با زدن چادر استقرار یافتند تا امروز صبح در اسرع زمان و بدون فوت وقت عملیات نفس گیر و طاقت فرسای خود را مجددا آغاز نمایند و امیدواریم اگر شرایط محیطی به ما اجازه بدهد امروز بتوانیم به مراحل خوبی در کشف پیکرها دست بیابیم.

 

وفایی مقدم افزود: شرایط تفحص و جستجوی پیکرها با توجه نقطه ای که قرار است نیروهای عملیاتی امروز در آن تفحص را شروع کنند به مراتب سخت تر خواهد و همین برف های متراکم و چند متری خوابیده در محل سانحه هوایی می تواند برای تیم های در حال جستجو کار را دشوار نماید.

 

وی اشاره کرد: برای تسریع در روند عملیات تفحص و جستجوی پیکرهای مورد نظر، امروز تا حد توان و با توجه به ظرفیت منطقه و موقعیت حادثه در نهایت ایمن سازی، تلاش می کنیم نیروهای کمکی و امدادی بیشتری را به منطقه منتقل نماییم تا به روند این عملیات سرعت بیشتری بخشیده شود.

 

مدیریت کل بحران کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: روز گذشته 5 بسته دیگری از اعضای پیکرهای جان باختگان تحویل پزشکی قانونی گردید. در حال حاضر نمی توان پیش بینی دقیقی برای پایان بخشیدن عملیات جستجو و تفحص پیکرها ذکر نمود، صعب العبور بودن منطقه و همینطور شرایط آب و هوایی از دلایل مراحل عملیات نیروهای امدادی است که می تواند فرصت را از آنها برای هرچه سرعت بخسیدن به این کار بگیرد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی