نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1396 - 10:18
شهروندان ساکن دیشموک در طول روز شاهد اختلال در خطوط مخابراتی وشبکه های اینترنتی هستند به گونه ای که سرعت بسیار پایین اینترنت‎های خانگی تحت پوشش این اپراتور ها فریاد بسیاری از مردم را درآورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کوهستانی و تقریبا مرتفع است که کوه‌های زاگرس با رشته‌های موازی، سراسر شمال و شرق و کوه‌های سیاه و سفید، خومی خائیز و نیل جنوب شرقی آن را در برگرفته‌اند.

دیشموک شهری است در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه، جمعیت این شهر در سال ۱۳۸۵، برابر با ۴۰۰٬۰۵۳ نفر (۷۱۰ خانوار) بوده، وسعت بخش دیشموک: ۹۷۶ کیلومتر مربع، ارتفاع شهر دیشموک از سطح دریا: ۱۷۷۵ متر می‌باشد.

از صبح امروز تمام خطوط ارتباطی شامل تلفن ثابت، تلفن همراه،  همراه اول، ایرانسل و دستگاه‌های اینترنتی در شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه قطع شده و این قطعی تاکنون نیز ادامه دارد.

شهروندان ساکن دیشموک در طول روز شاهد اختلال در خطوط مخابراتی وشبکه های اینترنتی هستند به گونه ای که سرعت بسیار پایین اینترنت‎های خانگی تحت پوشش این اپراتور ها فریاد بسیاری از مردم را درآورده است.

این موضوع در حالی است که با وجود تماس‎های مکرر کاربران با اداره مخابرات و سامانه 2020 مخابرات یا با پیام «در حال حاضر هیچ کدام از پاسخگویان مرکز فعال نمی‎باشند» و یا با بی‎توجهی اپراتورها مواجه می‎شوند و برخی از شهروندان دیشموکی در خصوص این موضوع به خبرنگار مااعلام کردند که قطعی خطوط تلفن همراه و اینترنت این اپراتور ها به یک امر طبیعی برای آنها تبدیل شده است و این قضیه باعث گلایه شدید مردم شده است.

«عسکر زاده» یکی از شهروندان ساکن دیشموک به خبرنگار ماگفت: چند ماهی می شود که صبح تا غروب شاهد اختلال در خطوط تلفن های همراه و اینترنت منطقه هستیم
وی می‎گوید: بعد از تماس با اداره مخابرات شهرستان  وپشتیبان اپراتور های سیار و انتظار 25 دقیقه‎ای نه تنها مشکل حل نشد بلکه بدهکار هم می شویم.

این شهروند دیشموکی اضافه کرد: هیچ مرجعی پاسخگوی وضعیت نامناسب نوسانات تلفن های همراه وثابت دراین بخش محروم نبوده و مسئولان خود را در این قضیه پاسخگو نمی‎دانند.

 برین یکی دیگر از شهروندان ساکن دیشموک نیز اظهار کرد: به‌واسطه‌ی شغلم استفاده زیادی از اینترنت دارم و طی مدت اخیر مشکلات اینترنت مخابرات به کارم لطمه وارد کرده است.

درپایان قطعی خطوط تلفن های همراه وثابت و نوسانات زیاد اینترنت درشهر دیشموک مشکلی است که شهروندان خواستار پیگیری این موضوع بوده و مسئولان نباید بیش از این این معضل را پشت گوش بیندازند چرا که وجود اینگونه معضلات در میان مردم با ایجاد اختلال در زندگی روزمره و شغل آنها هر روز گلایه و نارضایتی آنها را از عدم پیگیری مسئولان افزایش می دهد که لازم است تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

گزارش:سید عمار حاتمیان

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی