نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1396 - 15:16
کامروز امینی افزود: با توجه به اینکه بافت پیکرها متفاوت بوده در حال حاضر نمی توان گفت که این بافت ها متعلق به چند نفر است و باید منتظر روزهای آینده باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ شانزدهمین روز از حادثه دلخراش سانحه هوایی تهران_یاسوج می گذرد و هنوز بازماندگان این اتفاق ناگوار و جانسوز دل به قله های سفید کوه دنایی سپرده اند تا تیم های امداد و نجات خبرهای جدیدی از تفحص و جستجوی پیکرها به گوش آنها برسانند.

 

در حالی این ایام سوگوار را مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سال نو سپری می نمایند که هر روز گروههای امداد و تیم های عملیاتی عضوهای جدیدی از پیکرهای این عزیزان را به پزشک قانونی این استان برای شناسایی و احراز هویت منتقل می نمایند.

 

در همین راستا تابحال چندین محموله از اعضای این پیکرها در چندین مرحله به پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شده است ولی آنچه در هاله ای از ابهام است همانا؛ مشخص نبودن تعداد پیکرها و اینکه تا کنون این تعداد عضوها مربوط به چند پیکر است که همین مبحث بر عمق فاجعه می افزاید.

 

به همین دلیل پایگاه خبری و اطلاع رسانی چهارفصل ارتباط تلفنی مستقیمی با کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد برقرار نموده است تا مخاطبان خود را از آخرین اطلاعات این پیکرها که به سازمان پزشکی قانونی منتقل شده اند و مراحل احراز هویت و شناسایی آنها طی شده است، آگاه نماید.

 

مدیرکل سازمان پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: تا کنون اعضای پیکرهای منتقل شده به این سازمان در دو مرحله 51 و 44 بافت بدنی احراز هویت شده اند که در مجموع تاکنون 95 بافت اعضای این پیکرها مراحل قانونی خود را گذرانیده اند و منتظر دیگر بافت پیکرهایی هستیم که نیروهای عملیاتی به پزشک قانونی استان منتقل نمایند.

 

کامروز امینی افزود: با توجه به اینکه بافت پیکرها متفاوت بوده در حال حاضر نمی توان گفت که این بافت ها متعلق به چند نفر است و باید با صبر و شکیبایی منتظر روزهای بعدی تیم های عملیاتی و همینطور احراز هویت پزشکی قانونی باشیم که دیگر پیکرهای انتقالی را شناسایی نمایند.

 

مدیرکل سازمان پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: در بعضی از رسانه ها اعلام شده بود که بعضی از جان باختگان این حادثه با توجه به تصاویر ارسالی بعد از سقوط هواپیما زنده بوده اند و اینکه در سرما و برف جان باخته اند، چنین گفت که: با توجه به پیکرهای انتقالی به سازمان پزشکی قانونی و تشخیص این سازمان چنین چیزی تا بحال مشهود نبوده و همه جان باختگان در هنگام حادثه سقوط این سانحه جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی