نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1396 - 16:51
عصر امروز جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان چرام باحضور اعضای کتابخانه در شهر چرام برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛عصر امروز جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان چرام باحضور اعضای کتابخانه در شهر چرام برگزار شد.

 

 

در این جلسه معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان چرام،گفت: با وجود فضای مجازی بحث مطالعه کتاب کم رنگ شده است.

 

 

علیبازی افزود:در مدارس شهرستان این آمادگی وجود دارد که با تامین کتاب و جلسات آموزشی خانواده، مطالعه کتاب ترویج داده شود.

 

 وی ادامه داد: مواردی همچون مطالعه برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و توزیع کتاب در تجمعات شلوغ و همچنین شروع مطالعه از خودمان نقش بسزایی در افزایش مطالعه دارد.

 

مدیر کتابخانه عمومی شهرستان چرام به (طرح با هم بخوانیم) اشاره کرد و گفت: این طرح ظرفیت مناسب برای افزایش مطالعه است که به صورت گروهی و در مدارس برگزار می شود.

 

 خادمی افزود: یکی از مکان هایی که باید به آن توجه و زیبا مشاهده شود، کتابخانه عمومی است که متاسفانه اینطور نیست.

 

 

وی ادامه داد: اگر همراه دانش‌آموزان، مسئولین و مدرسین نیز به کتابخانه مراجعه کنند،می توانند روحیه مطالعه کتاب و فرهنگ کتابخوانی را منتقل کنند.

سخنگوی شورای شهر چرام بیان کرد: در همه جوامع و ادیان مختلف به مبحث مهم کتابخوانی اشاره شده است که باید در این راستا فرهنگ‌سازی شود.

 

 

 حدادی افزود: ما در صدد تهیه امکانات و پرداخت بدهی به کتابخانه ها در حد توان خود هستیم و از طرفی شهرداری چرام نیز بدهکاری های زیادی دارد.

 


وی ادامه داد: اکنون حقوق کارگران شهرداری تا حدودی تهیه شده است چرا که ایام عید نزدیک است و طبیعتاً افراد در این ایام اقلام مورد نیاز خود را خریداری می کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی