نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. اسفند 1396 - 7:25
وفایی مقدم گفت: تفحص و جستجوی پیکرها سخت تر از روزهای قبل خواهد بود و با وجود تراکم برف ها و ضخامت آنها، روند پیدا کردن پیکرها به کندی صورت می پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ 17 روز از سانحه سقوط هوایی تهران_یاسوج می گذرد و هنوز تیم های عملیاتی به دلیل صعب العبور بودن منطقه و همینطور شرایط آب و هوایی و کوه پوشیده از برف های متراکم دنا موفق به تفحص کامل پیکرهای جان باختگان این سانحه دلخراش نشده اند.

 

روزهای غم انگیز و چشم انتظار برای بازماندگان آنچنان سنگینی می نماید که این سانحه دلخراش وظیفه مسئولین را بیش از پیش سخت تر نموده  و همه متولیان امر و ستاد بحران در تلاش هستند که هرچه سریعتر بازماندگان این واقعه را از دلواپسی و نگرانی بیش از حد بیرون آورند.

 

به همین خاطر این پایگاه خبری و اطلاع رسانی بنا به رسالتی که بر دوش دارد، هر روز آخرین جزئیات از زبان وفایی مقدم مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد بطور مستقیم و از طریق تماس تلفنی جویا می شود تا مخاطبان خود را از روند جستجو و تفحص پیکرهای بازمانده در زیر برف های متراکم و چند متری بیشتر آگاه نماید.

 

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: از امروز کار تیم های عملیاتی در راه تفحص و جستجوی پیکرها سخت تر از روزهای قبل خواهد بود و با وجود تراکم برف ها و چند متری، روند پیدا کردن پیکرها به کندی صورت می پذیرد.

 

وفایی مقدم افزود: روز گذشته چیزی حدود 5 کیسه از بافت پیکرهای جان باختگان به همراه یک نیم تنه به پایین منتقل و به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داده شد و همه سعی و تلاش خود را در این روزهای باقیمانده بکار خواهیم برد تا در شرایط جوی پایدار آب و هوا هر چه سریعتر عملیات های جستجو و تفحص را به پایان برسانیم.

 

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: از همه مردم فهیم و داغدیده کشور بخصوص استان کهگیلویه و بویراحمد که در این ایام حزن و اندوه صبوری بخرج دادند کمال تشکر داریم و استدعا داریم تا پایان کار ما را با صبر و متانت مثال زدنی شان تا حصول نتیجه کامل همراهی نمایند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی