نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. اسفند 1396 - 7:14
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اخذ قرارداد و تفاهم نامه ای که با صندوق بیمه کارآفرینی امید، تعداد 89 دستگاه خودروی باری زامیاد در اختیار نیازمندان این استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در هفته ای قرار داریم که به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) و احسان و نیکوکاری مزین گردیده است. هفته ای برای گرامیداشت عرصه تلاشگران خدمت به محرومین و نیازمندان جامعه که د رهر برهه ای از زمان و مکان نیازمند همت بالای نیک اندیشانی است تا افتادگان از جاده محرومیت دستگیری نمایند و در این اوضاع و احوال بد اقتصادی گوشه ای از محرومیت را با لطف و کرم خودشان بزدایند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای تکریم از نیازمندان جامعه و رفع محرومیت عزمی جدی و راسخ را در این راستا برگشته است و تاکنون توانستخه است جمع کثیری از نیازمندان جامعه را به مرز خود اشتغالی برسانند تا در چرخه اقتصاد کشور به نوبت خود سهمی داشته باشند.

به همین مناسبت مراسمی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار معاونین و مدیران اداری کمیته امداد برگزار شد به 89 دستگاه خودروی زامیاد باری در بین خانوارهای نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد تا در قالب وام های بدون سود و پربازده این خانواده های قابل نیاز بتوانند به مرز خود اشتغالی و رفع محرومیت مادی دست یابند.

محبی مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: با اخذ قرارداد و تفاهم نامه ای که با صندوق کارآفرینی امید داشتیم تعداد 89 دستگاه خودروی باری زامیاد در اختیار نیازمندان این استان قرار گرفت که امروز به صورت نمادین تعداد 14 خودروی آنها به مالکان واگذار می شود.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی