نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. اسفند 1396 - 12:37
سانحه هواپیمایی ATR تهران_یاسوج یکی از نادرترین حوادث تاریخ ایران و حتی جهان است که بعد از هفته ها تلاش نیروهای عملیاتی، هنوز پیکرهای این سانحه در زیر کوهی از برف مدفون است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ 29 بهمن ماه 1396 یکی از غم انگیزترین روزهای تاریخ ایران خواهد بود که سانحه هوایی تهران_یاسوج در ارتفاع 4000 متری دنا واقع در رشته کوه زاگرس اتفاق افتاده است. حادثه غم انگیز و جانسوزی  که بعد از هفته ها تلاش نیروهای امدادی هنوز خانواده های داغدار و بازمانده از این قافله هوایی در انتظار روزها و لحظه هایی نشسته اند تا بی صبرانه خبر خوشی از پیدا شدن پیکرهای عزیزانشان بشنوند.

عمق این فاجعه جانگداز زمانی سخت تر خواهد بود که برف های متراکم و فشرده کوه دنا با ارتفاع چند متری، کار تیم های عملیات امداد و نجات را با مشکل دو چندان روبرو ساخته و همین امر موجب کند شدن تفحص و جستجوی پیکرها گردیده است. تلاش مضاعف نیروهای عملیاتی مستقر در منطقه سانحه دیده در برابر شرایط سخت به واقع اوج سخت کوشی امدادگرانی را می رساند که در برابر عوامل طبیعی با دشواری روبرو ساخته است.

به هر ترتیب؛ روزهایی از این حادثه جانگداز به سختی سپری می شود که هنوز چشمان منتظر بازماندگان جان باختگان به قله های پوشیده از برف بام هیمالیای ایران است تا شاید نیروهای عملیاتی خبرهایی از پیدا شدن پیکرها به آنها برسانند. به نظر می رسد اگر شرایط آب و هوایی و همینطور برف های خوابیده بر ارتفاع چند هزار متری مجال تلاش را از نیروهای امدادی بگیرد، باید همچنان به انتظار روزهای بعد از این سانحه بنشینیم.

 

انتهای پیام /

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا